High Tea zaterdag & zondag
Over High Tea zaterdag & zondag
In een prachtige accommodatie onbeperkt koffie en thee drinken, met behoorlijk veel hapjes. Geniet van deze heerlijke en verrassende High Tea!
Lekker ontspannend, bij de High Tea heb je alle tijd. Tijd om te genieten van een wereld aan Groningse lekkernijen. Tijd om het (Groningse) leven te omarmen. Bij binnenkomst ontvangen jullie een glas prosecco. Vervolgens kunnen jullie onbeperkt koffie en thee drinken (thee in verschillende smaken).
Talloze lekkernijen
Naast koffie en thee worden jullie ruimschoots voorzien van heerlijke hapjes. Van een appeltaartje met kersen en appel tot de geliefde Groninger arretjescake. Deze High Tea streelt de smaaksensoren. De 'luxe broodjes met tomaat en buffelmozzarella' zijn (onder andere) de smaakparels op de etagères. Meer toppers:
- Klein soepje
- Kaaskroketje
- Mini-tosti
- Luxe broodje met tomaat en buffelmozzarella
- Klein luxe broodje met eiersalade
- Lapjeskaas met toast
- Groninger Arretjescake
- Wentelteefje van suikerbrood met zure room en kersen
- Zoete lekkernijen
Deze High Tea streelt de smaaksensoren
High Tea in een mooie zaal
De Postwagen doet vaak dienst als fotolocatie en trouwlocatie. Geen wonder: de eet- en trouwzalen schitteren in een architectonische mengelmoes van stijlen. De historische bouwstijl (chic, landelijk) is een geslaagde knipoog naar de geschiedenis van de locatie, al eeuwen het middelpunt van geluksmomentjes. De High Tea is dan ook in een mooie zaal.
Uitstekend bereikbaar
Jullie vinden ons restaurant bij de grens van Groningen, Friesland en Drenthe. Dankzij die centrale ligging zijn we uitstekend bereikbaar. Onze populaire High Tea staat nog net niet op de borden aan de snelweg, maar Tolbert (A7, afrit 33/34) staat zeker aangegeven. Daarna is het slechts een paar minuten rijden naar de prachtige accommodatie.
Voordelen van deze optie
- Onbeperkt koffie en thee (thee in verschillende smaken)
- Een wereld aan Groningse lekkernijen
- Omarm het (Groningse) leven
Recensies voor High Tea zaterdag & zondag
5 / 5Genoten van een heerlijke high tea. Alle hapjes waren voortreffelijk en het was meer dan voldoende. Zeker een aanrader en absoluut voor herhaling vatbaar!!
Met 3 vriendinnen de jail challenge gedaan, ontzettend veel plezier gehad! Daarna een overheerlijke hightea in het restaurant van de Postwagen. We hebben daar fijn gezeten, gezellig restaurant, aardige bediening, heerlijke hapjes. Heel rela...
We hadden een vriendinnen uitje hightea. Geweldig wat een assortie aan heerlijke hapjes. Leuke bediening, we hebben genoten.
De WC potten race was zeer vermakelijk en de High Tea was zeer goed verzorgd. Kortom, super geslaagd!
Wij hebben een top middag gehad. Een prima verzorgde hightea door heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een 10! Komen zeker terug.
Het "Ik Hou Van Holland" arrangement met een high tea en stamppotbuffet was erg geschikt voor onze groep bestaande uit verschillende leeftijdscategorieën. Het personeel communiceerde geweldig en er werd heel goed meegedacht voor en tijdens...
Heel gezellig bij de ronde tafel,genoten van een heerlijke high tea , fijne middag gehad.!
Het was weer geweldig en zeer goed verzorgd! Deze keer hadden wij een high tea! Geweldig komen zeker terug!
Heerlijke high tea gehad. Het was ontzettend lekker en bijzonder veel. Goeie service!
Een ontzettend leuke middag! Ook de hightea was ontzettend goed verzorgd, ook de dames met glutenvrij konden genieten van huisgemaakte lekkernijen, dankjullie wel!
We hebben genoten in de sfeervolle zaal van de Postwagen.De bediening was uitstekend en zeer vriendelijk personeel.We komen graag nog eens terug voor de High Tea.
We hebben een geweldig leuke middag gehad. Funcurling,high tea en Jail Challenge. Vriendelijk personeel, denken mee en uitleg was duidelijk. Wij gaan zeker nog een keer!
We hebben een fantastische middag gehad in de jailchallenge & high-tea! Oma werd 75 en heeft ontzettend genoten van alle gezelligheid. Onvergetelijke middag, met blijvende herinneringen! Wij komen zeker terug.
We hebben een geweldige middag gehad! Een vriendelijke ontvangst met een duidelijke informatie over het verloop van de middag. Na de koffie curling en dat is een aanrader! Tot slot een indrukwekkende en overheerlijke high tea.
Heerlijke high tea gehad met veel soorten thee en lekkernijen. Zowel warme als koude. Vriendelijk personeel, genoten!
Heel gezellige en perfecte high tea gehad.Met 4 schoonzussen was fantastisch.
We hadden een geweldige dag bij De Postwagen. Onze familie reünie was een groot succes, dankzij de goede zorg van jullie team. Femke en Floor waren geweldig met de high tea. En daarna veel lol gehad met curling en naborrelen. Eten was top e...
Een geweldige middag. Zeer uitgebreide high tea. En omdat het uitliep werd er voor ons “op eigen inatiatief geregeld dat we later bij de volgende activiteit terecht konden.
Wij hebben een super leuke dag gehad . We zijn begonnen met de alles mag vandaag spelshow . Dat was echt geweldig en de high tea was heel goed geregeld met heerlijke hapjes . Als afsluiter nog de wc potten race . Het was een dag vol plezier
Voor de 3e keer hier een High Tea gehad. Was weer geweldig, mede door het fijne personeel die weer aanwezig was.
Voor de tweede keer bij de postwagen een heerlijke verjaardag gevierd met de hele familie! Vriendelijk personeel, een mooi programma aan activiteiten en heerlijke high tea!
Afgelopen zondagmiddag een High Tea gedaan met de familie. 11 man totaal En het was een geweldige High Tea. Personeel hartstikke vriendelijk. Toppie
Met het meisjes volleybalteam bij de postwagen geweest , voor het team uitje. We hebben eerst de floorchallenge gedaan, dit was er leuk. Veel gelachen en bewegen. Daarna hadden we een high tea. Dit was fantastisch. Keuze uit smaakjes thee e...
Wat hebben wij een topdag gehad! De activiteiten waren erg leuk en vooraf werd er goed meegekeken of het programma goed in elkaar zat. Medewerkers van De Postwagen zijn vriendelijk, behulpzaam en enorm enthousiast. We hebben heerlijk gegete...
Geweldige middag gehad met onze kinderen en kleinkinderen. Fanatiek de Jailchallenge gespeeld en daarna van een uitgebreide high tea genoten in het restaurant. Prima verzorgd en leuk, attent personeel! Aanrader!
Erg gezellige middag en een erg lekkere high tea gehad: aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Meerdere High Tea’s al gehad in het mooie sfeervolle restaurant van de postwagen. Alles is heerlijk vers en veel variatie. Lekkere combinatie van koude en warme gerechtjes! Hele goede prijs kwaliteit verhouding. In raad het iedereen aan!
We hebben genoten van deze dag. Hightea was heerlijk en heel veel, een aanrader! Daarna gebowld, wat met 15 man echt super gezellig was. Ook het eten daarna was heel lekker en goed verzorgd. Kortom een heel geslaagde dag voor ons 50 jarig h...
Was een heerlijke middag met een high tea wat we echt niet op konden! Zoveel en heerlijk!!! De jail challenge was ook heel leuk! Wij komen er weer!!
Goeie high tea en leuk en attent personeel
afgelopen zondag een gezellige familiedag gehad. begonnen met een High Tea daarna Fun Curling en ik hou van Holland. Een spelleidster die ons zeer heeft vermaakt. Aansluitend een overheerlijke barbecue met ruim voldoende gerechten. Vriendel...
High tea voelde als een warm bad!
Super gezellig dag gehad bij de Postwagen leuke activiteiten en de high tea was goed verzorgd komen snel weer terug!!
Heerlijk lunchen voor de dames high tea. Super geregeld dank
Jail Challenge en high tea was heerlijke combi van actie en daarna even bijkomen met lekkere hapjes! Aanrader!
Super goeie high tea Hele leuke bediening En heel erg gezellig Ik kom zeker nog een keer
Uitstekend verzorgde high tea!
We hadden het geweldig bij jullie.en de high tea was top een dikke 10
Babyshower/High tea voor onze (bonus-)dochter en -zusje. Ontzettend goed en heerlijk gegeten. Fijne bediening, leuk naar de kinderen die mee waren. Erg tevreden!
Samen met familie een High tea (coffee) gedaan. Goed verzorgt.
Ik heb met enkele vriendinnen een High Tea bij jullie gehad.. Om alsnog mijn Verjaardag te vieren.. We hadden het gezellig, was allemaal errug lekker en de bediening was vriendelijk en vlot..
Goed voor elkaar! Wij hebben met een groep van 40 personen de Fun curling en de High tea gedaan. Het spel was heel leuk om te doen en voor iedere leeftijd. Het eten was vers en werd steeds opnieuw aangevuld. Wat overbleef, kregen we mee naa...
Wij hebben geweldig genoten van een super locatie, alles was perfect geregeld en een geweldige hightea
Een leuke high tea gehad met een vriendin. Er werd echt enorm veel rekening gehouden met mijn tyramine beperkt dieet. Ze hadden wat aanpassingen gedaan aan het eten. Heel fijn. Gebeurd echt niet bij elk restaurant. Daarnaast was het eten er...
Met vriendinnen een leuke dag gehad. Leuke route met de fatbike. Daarna een zeer uitgebreide high tea.
Wát een uitgebreide heerlijke High Tea genoten met vrienden. Erg vriendelijke bediening! Een echte aanrader!
Heerlijke high tea gehad, mooie & gezellige locatie.
Wat een geweldige high tea. We hebben genoten. Alles was heerlijk en goed verzorgd. Helemaal top.
Het was weer zoals we het gewend zijn. Met 4 dames geluncht, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. We komen al jaren bij jullie voor een high tea, wat ook geweldig is. We komen vast terug.
Ontzettend uitgebreide en voortreffelijke high tea, in één woord geweldig!
High Tea en toertje met de Vetbike. Topdagje met 6 vriendinnen.
Gister weer heerlijk genoten van een high tea! Goed verzorgd, fijn geholpen en erg gezellig.
Eerst hight tea gedaan was echt fantastisch echt een dikke aanrader! En s avonds nog gebowld met de familie was ook echt super gezellig bedankt voor de fantastisch service
High tea en midgetgolf. Nog even borrel. We hebben genoten
Gezellig gebowld met aansluitend een high tea in een prachtige ambiance en zeer (kind) vriendelijk personeel, de jongste is 2 de oudste 80+, voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
Bowlen en daarna een HighTea. Alles goed geregeld, gezellige sfeer en lekkere hapjes!
We hebben zaterdag 11 maart een geweldige high tea genoten. Het was geweldig. Keurig verzorgd , vriendelijk bediend. Een aanrader . Ga zo door!
De high Thea voor de 60e verjaardag van m’n moeder was fantastisch! Een glaasje prosecco vooraf, heel veel soorten thee en bizar veel heerlijke verse zoete en hartige hapjes! En toen we dachten dat het op was kwamen er nog heerlijke warme h...
Genoten van een overheerlijke en uitgebreide high-tea. Nergens nog zo goed ervaren als bij de Postwagen!
Super ervaring gehad, eerst een heerlijke hightea(zeker een aanrader!!!!!!) En daarna een lachwekkende wcpot race. Echt genoten. Personeel is enthousiast en vriendelijk.
Een perfect georganiseerde high tea voor een babyshower. Lekkere hapjes en fijne bediening. Aanrader!
Zondag een high tea gehad met familie en vrienden. Heel gezellig en fijn personeel. Zeker een aanrader.
Hele fijne middag gehad bij de high tea heerlijk voor herhaling vatbaar gezellig zitten en zeer aangenaam personeel
Genoten van een High tea , met de hele familie. Erg lekker en gezellig!
Heerlijk mijn 75e verjaardag gevierd met fam . Eerst bowling en daarna High Tea was top ✅
Heerlijke high tea gehad.
Super genoten van de high-tea! Het was heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
We hebben een hele leuke middag gehad in restaurant de Postwagen, waar we mijn verjaardag hebben gevierd met een high tea. Alles was perfect geregeld,tot aan de diëten toe. Alles ging perfect. De middag vloog om Dus nogmaals bedankt
Het was fantastisch, mooier hadden wij onze trouwdag niet kunnen vieren.
Gisteren voor de derde keer van een lekkere high tea genoten, het was weer als vanouds. GEWELDIG. Prettige bediening. We vroegen na afloop om een kopje koffie, die we niet hoefden te betalen. CHAPEAU. We zijn van plan om eens met z'n vieren...
Gisteren een high tea gehad. Vriendelijke bediening. Ontvangst met een glaasje prosecco. Het was heerlijk! Het was allemaal prima verzorgd. En ruim voldoende. Aanrader!
Gisteren een high Thea gehad, een grote aanrader, je gaat echt verzadigd weer weg en weer gezellige bediening, dat doet ook heel veel. Weer toppie
Heerlijke high tea met mooie, fijne hapjes, en gelukkig geen koekjes en bonbons
heerlijke high tea gehad, echt genoten en zeker een aanrader
Geweldig vrijgezellenfeest gehad. De aanstaande bruid heeft ook erg genoten. Alles was keurig geregeld. Bowlen en high tea hebben we gedaan, liep allemaal perfect in elkaar over. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Vrijgezellen feestje gehad met activiteit en high tea, gewoon super! En nu getrouwd in de Postwagen en het feest gehad, onvergetelijk en super geregeld tot in de puntjes. Kan niet beter.
Zeer uitgebreide high tea , in een sfeervolle ruimte met keurige bediening. Daarna een geslaagde escape . Zeker een aanrader!
high tea gehad samen met mijn moeder (haar 84ste verjaardag) en mijn 2 dochters. We hebben genoten van alle diverse hapjes. (van een klein soepje, tosti tot heerlijke zoete hapjes). We zaten helemaal vol. Omdat mijn moeder slecht ter been i...
We hadden een vegan high tea en dat was echt totaal geen probleem. Het was heerlijk en ook zeker waar voor je geld; flinke porties, genoeg thee en het gemak waarmee alles vegan werd gemaakt verdient complimenten!
We hebben mijn verjaardag gevierd met kinderen en kleinkinderen met high tea en glow in the dark. Alles was tiptop in orde en reuze goed. We zaten in de zaal apart van het restaurant en het was erg goed om daar te zijn. We genoten van de vr...
"We hebben een fantastische dag gehad gisteren. We hadden in eerste instantie de pretfiets gereserveerd maar tijdens de uitleg ervan zagen we de vetbikes staan. Dat leek ons nog leuker en dankzij een aardige en flexibele medewerker hebben w...
Zondag 8 augustus eerst een high tea gedaan daarna curling, het personeel is heel enthousiast en klantvriendelijk, goede sfeer
Leuke tocht gereden met de moonwalker. Daarna de hightea. Wat een lekkernijen zeg. We hebben echt gesmuld. We hoefden savonds niet meer te eten.
Heerlijke vegetarische high tea gehad!
Super High Tea gehad lekkere producten en fijn personeel,we komen zeker weer!
Heerlijke high tea gehad met snelle en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Geweldige gezinsdag gehad, vr room voor de jeugd,daarna high tea ( heerlijk relext) in een mooi restaurant, als afsluiting glow in the dark midgetgolf. Gelachen,ontspannen,leuk personeel. Wij komen vast een x terug
Genoten van de Hightea...zoveel we konden het niet eens op. Zeker iets om nog een keer te doen.
Wij hadden een high tea bij jullie en nog nooit eerder zo lekker gehad. We hebben er van genoten en komen zeker terug
We hebben vandaag genoten van een heerlijke high tea! Kwaliteit en service zijn altijd fantastisch bij De Postwagen! We komen er graag!
We waren met een gezelschap van 43 personen in het Steakhouse voor een High Tea in buffet vorm. Ook de tap was bemand. Het was uitstekend verzorgd en werd ook waar nodig goed aangevuld. Het was gewoon prima.
High tea, Iedere keer fantastisch! Bij een ander etablissement die dichterbij zit proberen te reserveren, dit kon alleen vanaf vier personen. Hierdoor bij de Postwagen gereserveerd voor drie personen en zoals altijd perfect! Daarom beveel i...
Erg leuke ervaring met ons gezin, high bier en high thee hartstikke goed. Escaperoom prima, was leuk en doen we zeker weer, helaas deed een slot met kastje het niet waardoor we niet de code konden invoeren en het dus niet lukte te ontsnappe...
Een prima verzorgde middag, een uitstekende high tea met veel heerlijke hapjes en een verrassende escaperoom-ervaring.
Een heerlijke high tea gehad , lekkere zoete traktaties ,heerlijke hartige hapjes en broodjes , overheerlijke warme gerechtjes en soepje ! Vriendelijk en gastvrij ontvangen, attente vriendelijke bediening en een toplocatie ! Wij komen hier...
Fam feestje voor de 60 jarige, High tea + ik Hou van Holland spel. Super goed geregeld. En een heerlijke High tea.
Ik had met drie vriendinnen van het weekend een high tea/high wine geboekt. Dit was erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar. En nu staat er een tijd voor maar daar waren wij ver overheen maar we hadden niet het idee dat we weg gekeken werd...
Zaterdag 1 juni met 15 personen genoten in de opkamer van een heerlijke high tea. Heerlijke zoete/hartige gerechtjes. Ook de hoeveelheid was dik in orde! Een echte aanrader!
Afgelopen donderdag een High Tea bij De Postwagen gedaan. Super verzorgd, erg lekker, goede verhouding van zoet en hartig en meer dan genoeg! We kregen het niet eens allemaal op, maar mochten de lekkere hapjes die over waren meenemen...
De high thea was heerlijk. Je krijgt echt veel. Ook de high wine en high beer zijn een aanrader.
Boer (ria.be@hotmail.com) Gezamenlijke verjaardag gevierd met een uitstekende high tea en een prima Daniël, die ons helemaal goed verzorgd heeft.
Gistermiddag high tea met 5 vriendinnen We hebben genoten van alle lekkernijen van Groningse bodem Een hele sfeervolle locatie met vriendelijk personeel
Het was heerlijk en meer als genoeg, we hebben genoten van onze high tea we komen zeker nog een keer terug .
Wij hebben een High Tea gedaan bij jullie en het was keurig verzorgd. Erg lekker en veel verschillende hapjes. Meer dan genoeg.
High tea was super,Goeie bediening
De high tea was behoorlijk uitgebreid en viel goed in de smaak! Hier en daar liet de bediening wel even op zich wachten, wat soms wel jammer was. De bediening was wel vriendelijk!
Escape room gedaan is echt leuk maar wel moeilijk. Voor de thee drinker is er genoeg keuze aangezien ze een thee piramide op tafel zetten
Bij aankomst was er genoeg en goed onderhouden parkeerruimte. ....en schone toiletten. ....echt een goede eerste indruk. ....We werden leuk ontvangen met een glaasje witte wijn,kregen uitleg over de geweldige lekkere gebakjes en koek en een...
Gisteren genoten van de Streek high tea met allerlei Groningse lekkernijen! Zeer goed verzorgd en met volle buikjes huiswaarts gegaan.
met 3 vriendinnen een high tea gehad, het was prachtig weer en we hebben heerlijk op het terras gezeten. De bediening en de high tea was TOP!!!! :-) Voor herhaling vatbaar. Clara Meijer
Samen met een vriendin genoten van een heerlijke high tea. Het was super!! Echt een aanrader en we komen zeker terug!
Een super goed verzorgde high tea gehad. heerlijke verse zelfgemaakte producten. Zeer gevarieerd. Een echte aanrader.
een overheerlijke high tea gehad ter ere van mijn verjaardag op zondag 12 juni. Gezellig in het restaurant gezeten met zoete, hartige, warme hapjes. Bediening altijd geweldig en het restaurant heeft een gezellige uitstraling. Helemaal top!!...
We hebben genoten van een heerlijke high tea bij de Postwagen. Het eten was erg lekker en meer dan we op konden eten. En de locatie is zo mooi. We hebben heerlijk gegeten en rustig bij kunnen kletsen. Het is zeker een aanrader!
Wij hebben zondag heerlijk genoten van een High Tea met de familie. Alles was goed verzorgd en komen zeker nog een keer weer.
Super verzorgde en gezellige high tea gehad met 2 van mijn kleindochters van 7 en 8 jaar gehad. Ze vonden het geweldig. Voor herhaling vatbaar.
Familiedag van de neven en nichten van de Kalfsbeekjes, high tea....perfect, met de huifkar een rondrit langs de kerk in Midwolde en daarna naar Nienoord, koud maar erg leuk, daarna de dag afgesloten met een diner, iedereen vond het geweldi...
Op 8 januari 2017 met elf dames genoten van een High Tea. Zeer uitgebreid, hele lekkere hapjes, thee werd steeds tijdig bijgevuld, vriendelijk personeel en een fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
We hebben genoten van een heerlijke high tea boor 4personen.het was Kassel
Veelgestelde vragen over High Tea zaterdag & zondag
Kan de High Tea ook met 2 personen?
Ja.
Hoe gaan jullie om met vegetarisme, voedselallergieën en medische diëten?
Onze koks houden graag rekening met vegetarisme, voedselallergieën en medische diëten.
Vegetarische alternatieven
- Uiteraard hebben we bij De Postwagen ook vegetarische opties beschikbaar. Geef in het Opmerking-veld bij je reservering duidelijk aan hoeveel mensen vegetarische alternatieven wensen. Heb je vlak van tevoren nog een wijziging? Stuur dan een e-mail naar info@postwagen en vermeld je referentienummer.
Voedselallergieën en medische diëten
- Naast vegetarische alternatieven voorzien onze koks bijvoorbeeld in medische diëten vanwege voedselallergieën. Is er sprake van een serieuze voedselallergie en is een medisch dieet om die reden noodzaak? Geef dit dan evengoed door bij je reservering in het Opmerking-veld. Latere wijzigingen kunnen gemaild worden via info@postwagen. Benoem het referentienummer.
Op welke tijden kunnen wij de High Tea reserveren?
De High Tea is op zaterdag en zondag tussen 12:00 en 14:30 te reserveren.
Welke allergenen zitten er in de High Tea?
Hier vind je de allergenen van de High Tea
Er wijzigt iets (bijvoorbeeld: aantal personen), wat kan ik wel doen en wat moet ik niet doen?
Misschien heb je wijzigingen voor je offerte of reservering. Bijvoorbeeld een wijziging in het aantal personen. Wat kan je dan doen?
Wat je wel kan doen:
- Jouw huidige reservering of offerte heeft een uniek referentienummer. Geef in een e-mail de gewenste wijzigingen door en noem dit nummer.
Wat je niet moet doen:
Het is niet nodig en ook niet de bedoeling om enkel voor wijzigingen een nieuwe offerte aan te vragen.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies eventueel een datum en vink aan dat je een offerte wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste onderdelen toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Moet ik reserveren? Hoe kan ik reserveren?
Reserveren wordt sterk aangeraden. Activiteiten bij Posta7 zijn regelmatig volgeboekt. Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies een datum voor je activiteit en vink aan dat je een reservering wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste activiteit(en) toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Let op: je kunt reserveren zonder te betalen. Betalen kan op de dag zelf (pin/contant) of achteraf (factuur).
Nog even verder kijken?
Naar overzicht Eten & drinken