Hapjes Posta7 (ter plekke bestellen)
Over Hapjes Posta7 (ter plekke bestellen)
Gezellig drankjes doen vooraf, tijdens of na de activiteit. Loungebar Posta7 biedt een sfeervol indoor terras en een prachtige bar. Mooie plek voor een leuke borrel met een groep.
Lekkere borrelhapjes, pizza en poffertjes
Proef onze 'Tolberter lievelingen': ga voor pinda's en nootjes of nacho's. Vegetarische bitterballen, pizza's en poffertjes zijn net zo geliefd in Tolbert.
Beroemd zijn onze warme mixen, heerlijke hapjes voor een vrolijke afterborrel met je groep.
Heerlijke hapjes voor een vrolijke afterborrel met je groep
Tolberter lievelingen
- Tolberter Plankje (mix van koud en warm) 17,00
- Pinda’s en nootjes 3,25
- Nacho’s cheese 7,00
(tortillachips met kaas, tomatensalsa en chilidip) - Nacho’s Mexican style 7,00
(tortillachips met kaas en Mexicaanse salsa) - Portie kaas en Tolberter droge worst 5,25
Omdat delen veel gezelliger is
- Pizza slices 4Kazen 13,50
- Pizza slices Salami 14,50
- Pizza slices Kip-BBQ 14,50
- Poffertjes 12 stuks 6,00
Borrelwinnaars ‘Hoofdstraat 53’
| 6 stuks | 12 stuks | 18 stuks | 24 stuks | ||
| Rundvlees bitterballen | 6,00 | 12,00 | 17,00 | 22,00 | |
| Vegan bitterballen | 7,00 | 14,00 | 20,00 | 26,00 | |
| Warme mix | 6,00 | 12,00 | 17,00 | 22,00 | |
| Chorizo kroketjes | 7,00 | 14,00 | 20,00 | 26,00 | |
| Chickenfingers | 8,00 | 16,00 | 23,00 | 30,00 |
Voor kleine en grote kinderen
- Lays naturel- of paprikachips 1,75
- Haribo-snoepjes 1,75
- Gevulde koek 2,00
Er is veel aandacht besteed aan het interieur van Posta7. Zo gaan grootsheid en 'een intieme sfeer' gerust hand in hand, ook met kleine groepjes. Het indoor terras verbindt de verschillende sfeerzones. De industriële setting met warme sfeerelementen creëert eenheid.
Goede horecafaciliteiten
Het grote voordeel van Posta7 is dat wij onze oorsprong hebben in de horeca (De Postwagen: sinds 1780). Wij geloven dan ook in het belang van goede horecafaciliteiten op locatie. Dat is direct wat Posta7 onderscheidt. Zowel de 'activiteitenkant' als de 'horecakant' zijn uitstekend voor elkaar en geïntegreerd in een stijlvol geheel.
Retro Games
Sommige cafésporten en spellen zijn nu weer net zo populair als vele jaren geleden. Sjoelen, flipperen en poolen bijvoorbeeld. Met Posta7 Presents: Retro Games brengen we deze traditionele toppers samen onder één dak. Optimaal ontspannen.
Pooltafels, sjoeltafels en flipperkasten
Je kunt gebruikmaken van verschillende Retro Games op basis van muntinworp (losse spellen). Denk aan retro-flipperkasten, sjoeltafels en pooltafels. Ook zijn is er een voetbaltafel. Kortom: nostalgie van de bovenste plank in een sfeervolle omgeving met hapjes en drankjes.
Tafelspellen
Ben je bekend met Beerpong, Shut the Box en 30 seconds? Gaat er een bel rinkelen bij Krokodil en Stef Stuntpiloot?
Van Uno tot Mexico en van Halli Galli tot Mens, erger je niet (!): Posta7 biedt zowel betaalde bier-/borrelspellen als gratis tafel-/-bordspellen. Iedere vrijdag lekker retro Bier- & Spelletjesavond!
Van Uno tot Mexico en van Halli Galli tot Mens, erger je niet (!)
Bierspellen, (borrel)spellen 18+
Krokodil – 10 shotjes 1 krokodil. Eet hij jou? Dan drink jij! €30,-
Aantal spelers: 2-10
Speelduur: 0-10
Shut the Box – Ga voor zo min mogelijk staande punten.
Aantal spelers: 2-20
Speelduur: 5-60
Mexico – Die mex gooi jij!
Aantal spelers: 2-20
Speelduur: 15-25
Stef Stuntpiloot – Deze piloot zorgt voor paniek in het kippenhok!
Aantal spelers: 2-4
Speelduur: 5-40
Dobbelstenen-bekers/kaartspellen – Speel je eigen spel
Aantal spelers: 2-4
Speelduur: 5-40
Bordspellen, speel gratis (tafel)spellen
Uno – Speel kaarten met hetzelfde nummer
Aantal spelers: 2-10
Speelduur: 15-60
Halli Galli – Hoe snel druk jij op de bel?
Aantal spelers: 2-6
Speelduur: 15
Regenwormen – Scharrelen met dobbelstenen
Aantal spelers: 2-7
Speelduur: 20
Mens erger je niet! – Het meest gespeelde spel
Aantal spelers: 4 of 6
Speelduur: 20-60
30 seconds – Pijlsnel Partyspel
Aantal spelers: 3-99
Speelduur: 25-60
Stef Stuntpiloot – Deze pilot zorgt voor paniek in het kippenhok!
Aantal spelers: 2-4
Speelduur: 5-40
4 op een rij – De klassieker
Aantal spelers: 2-4
Speelduur: 5-40
De Krokodil – Win jij het van de krokodil? Of raak je een vinger kwijt?
Aantal spelers 1-99
Speelduur: 5-90
Kubb (outdoor) – Gooi jij als eerste de koning om?
Aantal spelers: 2-12
Speelduur: 20-60
Voordelen van deze activiteit
- Lekkere hapjes, speciaalbiertjes en meer
- Schuif aan bij de bar of kies een tafeltje uit
- Intieme sfeer gewaarborgd door stijlvol interieur
Recensies voor Hapjes Posta7 (ter plekke bestellen)
5 / 5Wederom een super geslaagde avond met de jeugd gehad heerlijk gebowld, en de hapjes waren zo altijd top!!! Zeer vriendelijk personeel en volop gastvrijheid. Het was een avond vol sfeer en beleving
Erg leuk voor familie activiteiten! Ontzettend veel te doen en goed verzorgd!
Echt een onwijs leuke dag gehad met de vrienden! Alles was tot in de puntjes geregeld en ze hadden super snelle service. Echt een aanrader!
Het was heel goed geregeld, gezellig en we hebben genoten!!
Altijd goed geregeld bij de Posta en veel te doen voor jong en oud!
Super leuk! We hebben met collega’s Jail Challenge gedaan. Dat uur was zomaar om! Daarna nog een drankje gedronken. Leuk ontvangst, hing positieve sfeer en werden goed te woord gestaan. Echt een aanrader!
Every time the fun at your place is at the level expected. We try to come with other friends every time so that they can have this great experience too. See you soon
Vaker geweest en elke keer weer een enorm succes! Vlotter service en aardig personeel!
Het was super leuk, prachtig nieuw sfeervol gebouw en geweldige bediening!
Gezellige middag gehad met het gezin. Leuke spellen, fijne sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel! Top!
Ondanks de stroomstoring hebben we een leuke avond gehad. Aardige bediening en er kwam een goede oplossing voor ons toen onze bowlingbanen het na de storing niet meer deden. We komen zeker weer.
Keurige tent met veel activiteiten. Had al vaak goeds erover gehoord maar nu gezien en het was niets overdreven. Leuke plek!!
We hebben een super leuke dag gehad met grappige activiteiten. Iedereen was enthousiast en ze deden actief mee. De inwendige mens is ook goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar!
Zoals altijd goede adequate uitleg van de jongelui die er werken. Er heerst een goede sfeer en dit keer voor het eerst wezen driften. Erg leuk en grappig om te doen! Ook de correspondentie was fijn en duidelijk. Ondanks dat er twee afvaller...
Super leuke activiteiten! En heel vriendelijk personeel!
Wij hebben een enorm geslaagde en gezellige kerstborrel gehad bij Posta7! De aparte ruimte was perfect voor een groep van 28 collega's en super vriendelijk personeel. Het eten en de activiteiten waren ook helemaal super.
Afgelopen vrijdag een 'vader-dochtersdag' gehad met mijn beide dochters en als onderdeel daarvan een deel doorgemaakt bij Posta7 met bowlen en golf in the dark. Wederom een geweldige, plezierige middag gehad. Het aanbod van Posta7 is fantas...
"Super gezellige kerstborrel bij Posta 7!" Gisteren heb ik een geweldige kerstborrel gehad bij Posta 7 en het was echt top! Alles was perfect geregeld – van de sfeervolle inrichting tot de heerlijke hapjes en drankjes. Het team van Posta 7...
Super veel plezier gehad en ontzettend veel verschillende activiteiten. Aanrader!
Je kunt zien dat de werksfeer goed is, fijn en enthousiast personeel !
Wat hebben wij een geweldige familiedag bij jullie gehad! Jong en oud heeft het naar het zin gehad en met elkaar eten als afsluiting bij jullie was ook super geregeld. Service met een glimlach vanaf het moment dat we via e-mail contact kreg...
We hadden een activiteit gewonnen met eer deelactie we mochten de vloer doen. Wat een fantastisch spel de kids en wij hebben genoten van de verschillende spellen op de vloer. Daarna hebben we er een potje bowlen aan vast geplakt ook dit was...
Al meerdere keren bij de postwagen geweest. Erg leuk voor jong en oud. Veel leuke activiteiten en vriendelijk personeel.
We hebben een ontzettend gezellig personeelsfeestje gehad! Twee leuke activiteiten gedaan en heerlijk gegeten. Alles was goed geregeld, het personeel was erg vriendelijk en de sfeer was top. Zeker voor herhaling vatbaar ,er zijn nog genoeg...
Het was een top dag eten was goed. Activiteiten waren top. En de bediening optimaal
Fantastische locatie , genoeg activiteiten om uit te kiezen . Vriendelijk personeel . Wij hadden er een fantastisch “ Sara” feestje
Fantastische locatie , genoeg activiteiten om uit te kiezen . Vriendelijk personeel . Wij hadden er een fantastisch “ Sara” feestje
Wij hebben een heel leuk teamuitje bij jullie gehad. Leuke spellen en gezellig geborreld! Echt een aanrader voor collega's en families!
Ons bescheiden 55-jarig huwelijksfeestje was een geweldige ervaring van eten, borrelen en 4 spelletjes. Iedereen vond het een geslaagde dag, die liep van 11:00 uur tot 19:30 uur. Personeel was fantastisch, niets was hen teveel. Zo'n dag is...
We hebben een super vrijgezellenfeest gehad. Wad goed verzorgt en vrolijk personeel. Een aanrader!!!!!
Het was super leuk en gezellig. Bediening uitstekend.
We hebben ontzettend veel lol gehad. Voor herhaling vatbaar.
Wij hebben het met onze familie op 1e paasdag ontzettend leuk gehad! Leuke activiteiten gedaan, maar het leukste was het personeel! Zo aardig en meegaand. Wij komen zeker weer.
Mooie locatie. Vriendelijk en vrolijk personeel Jaill challenge gedaan, erg leuk om te doen. Wij komen vast weer is langs, nog genoeg leuks om ook is te gaan doen.
Fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten en bij posta 7 lekker gebowld, airhockey en lekker nagemeten toen het restaurant gesloten was.
Een gezellige avond met z'n vieren. Samen Glow in the dark midget golf gedaan. Prachtig decor voor een super leuke avond.
Heel gezellige activiteiten gedaan en super vriendelijk personeel!
Het was een super feestje van onze dochter! Super goed geregeld, vriendelijk en behulpzaam personeel! Wij komen zeker terug.
Ik heb mijn 70e verjaardag gevierd met mijn kinderen en kleinkinderen. We hebben een geweldige middag en avond gehad. Het was goed verzorgd, aardige medewerkers, lekker eten! Bedankt!
Een heel gezellige famliemiddag gehad. Curling was leuk en voor iedereen nieuw. Daarna genoten van de Ovensteen 'Postwagen', ook de glutenvrije variant viel zeer in de smaak. Dank voor de gastvrijheid!
Voor onze afdeling IC zijn we in totaal 4x bij de Postwagen & Posta 7 geweest. Een programma met vergaderarrangement, lunch en teambuildingsactiviteit Jailchallenge. Leuke dagen gehad, lekkere lunch en interactieve activiteit, waardoor we m...
Onze ervaring, we waren voor de eerste keer. Wat hebben we genoten super leuk. Personeel erg vriendelijk en goede uitleg de BBQ was ook goed verzorgd. We komen zeker terug er zijn nog veel meer activiteiten waar we graag een keer deel aan w...
Wij hebben het als heel gezellig ervaren. Concept uitstekend, kwaliteit prima, bediening perfect.
Heel leuk vrijgezellenfeest hier gehad! Super leuke activiteiten en goed personeel. Halen je op voor de activiteiten en leggen alles op een leuke manier uit.
Heerlijk avondje gehad . Top bediening en begeleiding tijdens de spellen en Karaoke
Was heel erg goed geregeld. Erg gezellig Goede leuke bediening. Richard bedankt
Was heel erg goed geregeld. Erg gezellig Goede leuke bediening. Richard bedankt
Was heel erg goed geregeld. Erg gezellig Goede leuke bediening. Richard bedankt
We hebben een top avond gehad, we hebben als groep erg genoten van de activiteit en het eten. Een echte aanrader!
Personeel top. Geweldige ervaring met alles, komen volgend jaar zeker terug Wij als club hebben een hilarische avond gehad met de wc potten race en de twee uurtjes bowlen
Voor de tweede keer bij de postwagen een heerlijke verjaardag gevierd met de hele familie! Vriendelijk personeel, een mooi programma aan activiteiten en heerlijke high tea!
Echt superleuk. De jailchalange gaf wat probleempjes,kapot en de puntentelling niet goed maar het is een erg leuke activiteit. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam en tot slot het eten, ik had er niet veel van verwacht maar wat een verr...
We hebben een mooie avond gehad beding was goed en aardig we verden ook mooi snel bediend door het personeel De spellen waren ook mooi groetjes
Dit jaar had ik besloten om met vrienden en collega's mijn verjaardag te vieren bij Posta7.. bleek dus een schot in de roos. Personeel vriendelijk en voldoende aanwezig, erg leuke evenementen, games en heel veel te doen. Het eten was super...
Vlotte overzichtelijke website. Toegankelijk en vriendelijk personeel. Ruim opgezette locatie. Informele prettige sfeer. Kindvriendelijk. Top. Aanrader.
We hebben glow in the dark mini midgetgolf gedaan, een aanrader voor jong en oud, bij binnenkomst word je al vriendelijk ontvangen. Daarna wat gedronken en de bediening is top, echte aanrader
Een gezellige dag gehad met collega's en elkaar even lekker uitgedaagd bij de Jail challenge. Ook het glow in de dark midgetgolf is een erg leuke ervaring. Personeel is vriendelijk, behulpzaam. Uitleg bij Jail Challenge prima op orde. Eten...
Personeel is erg behulpzaam en meedenkend. Verder heel goed eten (oversteendinner) en veel keuze uit activiteiten. Leuk om te doen met een groep!
Het was heel goed geregeld en wij hebben erg genoten van het Bourgondisch buffet, bowlen en de jailchallenge. Tussendoor konden de kleinkinderen hun prima vermaken met snuffelen, flipperkasten en andere spelletjes. Prachtige locatie en aanr...
Mijn 60e verjaardag gevierd met 12 familieleden. Eerst koffie met gebak, hierna jail challenge gespeeld. Hier waren 2 kinderen van 6 en 8 bij aanwezig en iedereen was razend enthousiast. 1 1/2 uur was helaas zo voorbij. Niet ieder spel deed...
Wat een super mooie locatie. Glij in the dark midgetgolf en lasergamen gedaan met ons gezin. Was geweldig! Ook erg aardig personeel wat er werkt!
Super goed geregeld. Medewerkers denken goed mee en zijn gezellig. Activiteiten zijn goed uitgezet en super leuk om te doen. Servers is top!
Wij hebben met 8 personen eerst de wc potten race gedaan. Veel gelachen, een enthousiaste begeleider, en ook nog een echt competitie element er in. Daarna de groep in tweeën gesplitst en de escaperoom gedaan. Ook hier zat de begeleider erg...
Er was een kleine situatie waarbij er uitval was bij de spooktocht die we oorspronkelijk hadden geboekt en niet konden afmaken, maar in plaats van ons met lege handen te laten staan, hebben ze dit fantastisch opgelost. We kregen een cadeauk...
Heel gezellige avond gehad: lasergamen was spannend, en uniek vanwege mogelijke upgrades, en de escaperoom zat goed in elkaar. Een paar van ons waren niet komen opdagen, maar de medewerkers van Posta7 waren ontzettend behulpzaam bij het mee...
Fantastische ervaring bij de postwagen! Meerdere activiteiten gedaan. Alles tot in de puntjes geregeld & verzorgd. Vriendelijk personeel, topsfeer. Absolute aanrader. Wij komen hier zeker terug.
Super goede locatie voor groepsactiviteiten. Enorm veel aanbod. We hebben de flashfloor en lasergamen gedaan. Echte aanrader!
Super gezellige avond gehad. De bediening was goed en Job is Top!
Prima geregeld. We hebben ons goed vermaakt met de spelletjes en curlen. Eten was heerlijk!
Prachtige middag. avond gehad. Prima verzorgd
Erg leuke en gezellige avond gehad gisteravond. Super vriendelijke bediening, prima service en kwaliteit. Compliment voor jullie allen.
Superleuke avond gehad met het gezin. Vriendelijke personeel, naast de activiteiten die we hebbben gereserveerd is er nog van alles te doen. Zeker voor herhaling vatbaar.
We komen er vaker je bent daar nooit klaar er is daar zoveel te doen,dan wordt je ook nog geholpen door zeer vriendelijk personeel,dikke aanrader!! op naar de postwagen
Alles was prima in orde We zijn erg tevreden met het gehele programma's met vriendelijke groet Jimmy munnikes
Een aanrader, we hebben veel plezier gehad en het eten was super.
Wij hebben een geweldige ervaring gehad! De spelletjes waren ontzettend leuk en zorgden voor veel plezier binnen onze groep. Het was een perfect teamuitje dankzij de fijne locatie en de uitstekende service. Alles was goed geregeld, en we vo...
Super gezellig gehad en een fantastisch werkend apparatuur.
Zeerzeker aanbevelenswaardig! Vriendelijk personeel, leuke spellen en goed eten! We waren met met 10 personen alles was uitstekend geregeld!
Wij hadden een personeelsuitje en hebben enorm met z'n allen genoten en gestreden bij de Jailhouse challenge. Mooie spellen en goede uitleg van alle spellen. Het eten was heerlijk en bediening top en vriendelijk. Na het eten nog even wezen...
We hadden zaterdagavond een personeelsfeestje van ons bedrijf. We hebben genoten, alles was keurig verzorgd, het eten was lekker, we kregen allemaal positieve reacties. De jail challenge was een perfecte activiteit voor onze groep.
Hallo. We hebben een fantastische middag en avond gehad. Leuke ontvangst goede uitleg en het diner was top. Lief personeel. En wat fijn dat we aan een ronde tafel konden zitten. Zonkonden we fijn met elkaar praten. Zeker voor herhaling vatb...
Gezellig met de familie 2 uurtjes gebowld en genoten van de sfeer en fijne hapjes Iedereen was tevreden over bediening en gastvrijheid. Een echte aanrader graag tot een volgende keer, super!!!
Heel gezellig en attent personeel.
Gezellige avond gehad bij jullie. Alles goed georganiseerd. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening en ondanks de drukte was er steeds aandacht voor je. Bedankt! Tot een volgende keer!
Was erg leuk bij jullie,goed van eten en drinken.leuke en vriendelijke bediening die mee denken.een aanrader dus
We hebben een heel leuke ongedwongen avond gehad prima verzorgd keurige bediening gr rikus
Was een top avond!
Leuk kinderfeestje! De jongens hebben genoten bij de jail challange. Verder goed geregeld en verzorgd. Vriendelijk personeel.
Het boeken via de mail gaat boven verwachting gemakkelijk. Bevestiging en verdere communicatie over arrangement en afrekening uitstekend. Gisteren goede ontvangst met koffie en gebak. Activiteiten daarna waren leuk en goed georganiseerd. St...
Geweldig geregeld! Personeel was zeer gastvrij, dat zie je wel eens anders. Ook het contact/informatieverstrekking verliep top! Sidenote: Het was bestg warm bij de jail challenge en de escaperoom, het zou fijn zijn als hier iets aan gedaa...
In één woord: Geweldig!
Alles was goed verzorgt
De activiteiten en het eten was perfect geregeld voor 80 personen, top! Namens al mijn collega's en het MT, BEDANKT! Haitsma Beton b.v.
We mochten weer een hele leuke/plezierige feestje bleven bij jullie. Alles was prima geregeld en wat een fijne personeel zeg!! Kortom een super avond gehad zoals altijd.
Super gezellig en leuke activiteiten en niet duur
Ons bedrijfsuitje was ontzettend geslaagd! Het eten was lekker en er was genoeg keuze (al had het iets sneller bijgevuld mogen worden). De Jail challenge was een groot succes en viel bij iedereen in de smaak. Posta7 bleek ook de perfecte lo...
Super geregeld weer, het loopt hier altijd feilloos! Bedrankt
Onze familiedag was erg geslaagd, het bowlen en het buffet waren zeer goed geregeld bij de Postwagen, ook vooraf was de communicatie prima en adequaat. Enig punt van aandacht is de akoestiek in Posta, we konden elkaar nauwelijks verstaan.
Geweldig goede ontvangst duidelijk uitleg hoe alles ging verlopen Service meer dan goed,voldoende kans om iets te bestellen werd ook rekening gehouden met mensen die dieet hadden Zeker om terug tekomen Namens ook de anderen een super dag...
Wij hebben genoten van jullie accomadatie zeer goed ontvangst vriendelijk en behulpzaam personeel heerlijk eten en hele mooie lokatie komen zeker nog eens terug en zullen het zeker aan bevelen vriendelijke groet fam Kuiper uit Leewarden
Ontzettend leuk personeel! We hebben een heerlijke avond gehad.
Prima verzorgd Bedank
Afgelopen vrijdag als afsluiting van de vakantie even lekker wezen bowlen en de Jail Challenge gespeeld met de kinderen. Verrassende spelletjes en de moeite waard om eens te spelen met de kinderen. Buiten de activiteiten om ook genoeg ruimt...
Ons 50e trouwdag gevierd met kinderen, broers en zussen. Alles super verzorgt en gezellig. Houden er een fijne herinnering aan over.
Een top verassing s feest voor onze dochter gehad die is vandaag 18 geworden en we hadden 3 activiteiten gepland was echt super tof. Onze dochter en haar vriendinnen hebben echt een top avond gehad. Bedankt
Zoals iedere keer is iedereen van het personeel even vriendelijk en klantgericht! Zeldzaam goed!
Bedankt! Hele leuke, gezellige middag gehad. Goede bediening, alert, vriendelijk personeel.
Ons teamuitje gisteren bij jullie gevierd. We zijn begonnen met toiletpottenrace, echt geweldig! Wat hebben we gelachen en het leuk gehad. Daarna nog heerlijk genoten van een gebakje en wat drinken. Goede service en leuk personeel. Bedankt!...
Gisteren 2 activiteiten gedaan en heerlijk gegeten van de steengrill. Heerlijk!! Wij hebben genoten! Alles aan de postwagen is gewoon leuk, gezellig en fijn om te zijn.
Zeer goed verzorgd, en super vriendelijk personeel.
Fantastisch. Leuk personeel alles goed geregeld .Top
Een perfecte locatie voor een bedrijfsuitje. Het personeel was vriendelijk, het eten fantastisch en de consumptieprijzen waren zeer betaalbaar. We hebben een geweldige avond gehad en komen zeker nog een keer terug. Bedankt!
Super geregeld. kon niet beter
Nog nooit geweest,ondanks grote drukte perfect geregeld,en zorgzaam personeel, en het ook nog eens heel lekker.
Afgelopen zaterdag met het team genoten van een geweldig teamuitje. Alles was van A tot Z goed geregeld, de activiteiten leuk, eten was heerlijk... Ook hoe er rekening wordt gehouden met intoleranties, daar kunnen veel nog van leren! We bev...
Onze kleindochter attendeerde ons op deze locatie. We hebben een super middag gehad met de hele familie, alles was goed georganiseerd. Het eten was lekker, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom het was top!
Wij hebben een super leuk personeelsuitje bij jullie gehad. Alles was super geregeld. Het avond eten was ook echt heerlijk. Dikke pluspunten daarvoor. Zou het zeker iedereen aanraden. enige opmerking is, is het duidelijker vermelden op d...
Prima locatie waar we een mooie dag hebben gehad voor ons huwelijksjubileum mede door de vriendelijke medewerkers
Van begin tot eind, geweldige organisatie om ons feest te laten slagen. Super vriendelijk en professioneel bediening. Bedankt voor het slagen van onze avond!
Goed geregeld, leuke activiteiten, lekker eten en een goeie prijs!
Onwijs tevreden over het personeel ook het activiteit was onwijs leuk , Ik kom nog zeker keer langs!
Super leuke escaperoom gehad met zijn 8e gezellig drankjes gedronken. Zeker aanrader
Echt super geregeld! We hadden "last minute" nog wat kunnen regelen voor 16 personen, en ze hebben ons zo fijn geholpen. We hadden de wcpotten race geboekt, hylarisch! Ontvangst en bediening, alles super. We komen zeker nog een keer terug!
Prima georganiseerd, goede voorzieningen zeker een aanrader voor activiteiten met familie en vrienden. Het vrijgezellen gehalte mag wel wat lager, jammer dat volwassen mannen zich in een groep als kinderen gedragen. Maar van mij 5 sterre...
het was super
Een perfecte locatie voor een bedrijfsuitje. Het personeel was vriendelijk, het eten fantastisch en de consumptieprijzen waren zeer betaalbaar. We hebben een geweldige avond gehad en komen zeker nog een keer terug. Bedankt!
Super dag
Onze middag was perfect verzorgt,iedereen heeft genoten .Personeel vriendelijk hulp vaardig.Kort om zeker voor herhaling vatbaar
Wij hebben hier een leuke gezellige familie middag gehad met opening onder genot van koffie/thee en heerlijke gebakjes. Daarna leuke spelletjes gedaan met tussenpozen en genoten van een lekker drankjes/hapje. Daarna heerlijk gegeten samen....
Goede communicatie vooraf en alles verliep als een trein. Gezellige middag gehad met heerlijke taart, hysterische wc potten race en een drankje achteraf. Top.
Wij hebben hier een leuke gezellige familie middag gehad met opening onder genot van koffie/thee en heerlijke gebakjes. Daarna leuke spelletjes gedaan met tussenpozen en genoten van een lekker drankjes/hapje. Daarna heerlijk gegeten samen....
We hebben hier een super leuk vrijgezellen feest gehad. Wcpotten race en jail challenge gedaan, echt een aanrader. Heel goed verzorgd, een fijne sfeer en top personeel!
We hebben met de collega's Jail challenge gedaan. Als je van spelletjes houdt is dit echt een aanrader. Heel leuk om te doen. We hebben genoten. Na de tijd even nagezeten met een drankje en een borrelhapje, de bediening was erg vriendelijk...
Wij hebben een zeer gezellige avond gehad. Goed eten, op tijd drankjes gebracht en goede uitleg van de spellen.
Alles prima geregeld en verzorgd in een bijzondere mooie accommodatie.
we hebben genoten gister middag personeel was goed zeer tevreden hapjes en dranken tijdens bowlen op tijd gebracht zeker voor herhaling vatbaar
Wij waren te gast met onze kinderen en kleinkinderen. Een heerlijke middag gehad. Van begin tot eind alles perfect geregeld. Voor alles, gastvrijheid,personeel, eten en drinken een dikke 10. Komen zeker nog eens terug.
Ik ben nu een aantal keer geweest en iedere keer valt op dat het personeel zeer klantgericht is, heel fijn!
We hebben eerst met z'n allen op de curling baan gespeeld. Daarna een deel van onze groep boven de jail spelletjes en twee aan de pooltafel. Heel erg leuk gehad, vriendelijk ontvangen en begeleid. Kinderen wilden liefst de volgende dag weer...
Erg gezellige antourage,vriendelijk personeel en snel
Vriendelijk geholpen, nette uitstraling gezellige middag!
We zijn wezen midgetgolfen en dit was erg goed geregeld. We hoefden nergens te wachten. Verder genoten van de drankjes en de mogelijkheden tot andere games beneden.
Enthousiast en vriendelijke medewerkers, leuke spellen en gezellige ambiance! Fijne middag gehad!
Wij hebben jail challenge gedaan met ons gezin. Prima locatie , goed personeel een leuke activiteit met veel plezier beleeft , een aanrader!
Zijn wezen bowlen ,en midgetgolf glow in de dark ,wat een prachtig bedrijf ,zeer vriendelijk personeel ,vooral zo doorgaan top .
Hier komen we zeker nog eens terug!
Het was super gezellig
Zeer geschikte locatie en goede service en bediening
Top stek,correcte en vriendelijke bediening
voor herhaling vatbaar.
Heel erg leuk en spannend komen zeker weer terug
Top plek leuke mensen!
We hebben ons goed vermaakt!
Wat een fantastische accommodatie met voor ieder wat wils. We hebben echt genoten!
Het was prima kon niet beter
Hele leuke avond gehad. Lol gehad in de Jail Challence en erna nog gezellig geborreld. Heel leuk hoe de ruimte is ingericht met alle mogelijkheden om er een feestavond van te maken, spelletjes en gezelligheid. Vriendelijk personeel!
Leuke, gezellige locatie. Alles goed verzorgd en geregeld.
Voor een bedrijfsuitje afgereisd naar de Postwagen. Leuk programma op een keurige locatie. Goed geholpen door het personeel. Prima aanrader.
Wij hadden een klassenuitje. We werden super goed ontvangen en de activiteiten waren heel goed uitgelegd achteraf een borrel gehad dit was ook top geregeld
Prima
Werden goed en vriendelijk ontvangen, en alles goed uitgelegd, door de medewerker, top!!
Zaterdag 8 juni hebben wij een super leuk gezellig feest gehad. Om 18.30 uur genoten van een uitstekend uitgebreid buffet, aansluitend met een groep de jailchallenge gedaan, wat een ontzettend leuke activiteit! echt een aanrader! Tevens hee...
Een personeelsfeest gehad met 36 personen. Mooie locatie, leuke activiteiten voor een goede prijs en al met al een hele leuke dag! Zeker een aanrader!!
Leuke originele plek met veel ruimte en Groningen is erg goed te bereiken met de bus!
Met m’n zoon van 10 een hele gezellige avond gehad in Posta Plaza. Eerst spelletjes doen (poolen, sjoelen, flipperen, airhockey, etc) en een drankje. En toen een uurtje jailchallenge. Echt heel leuk, lachen, fanatiek, soms moeilijk en uitda...
De mannen hebben het vrijgezellenfeest als zeer geslaagd ervaren, en vonden de activiteiten leuk en het eten heerlijk!
Vriendelijk personeel, goede locatie, goede sfeer altijd, kortom top. Ga al jaren er heen nog nooit een slechte ervaring gehad.
Geweldig eten, personeel en mogelijkheden. Was een fijne dag, We hebben genoten …..
We hebben hier een feestje gehad met 23 personen, alles was prima geregeld en we hebben een top-dag gehad. Prima locatie, leuke spellen en het eten was super. Ook de complimenten aan het leuke vlotte personeel. Zeker iets om nog eens terug...
Ontzettend leuk locatie, zeer vriendelijk personeel! Aanrader 100%
We hebben een leuke en gezellige middag gehad met de kinderen . Alles goed geregeld en netjes. Prima!!
Met een bedrijfsuitje de Jail Challenge gedaan. Dit was zeer geslaagd, je ziet iedereen competitief worden. Ook het aanpassen naar minder personen was geen probleem. De borrel en hapjes waren ook goed. Vriendelijk personeel. Al met al een h...
Super leuk en fijn personeel
Met de familie de verjaardag van moeder/oma gevierd, alles tiptop georganiseerd
Wij hebben hier het verjaardagsfeestje gevierd van onze dochter. We hebben erg genoten. Bediening was snel en goed, vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar!
Super goede en leuke accommodatie met vele activiteiten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gewoonweg super!
Mooie, nieuwe en nette locatie! Verschillende leuke activiteiten van klein tot groot en voor klein tot groot! Na de tijd nog even nazitten met een hapje en drankje is ook fijn om hier te doen in de gezellige sfeer
Wij vierden na 4 jaar weer onze familiedag met 70 personen. De ontvangst was uitstekend en fijn om elkaar weer te zien. We zijn gestart met een eigen pubquiz en daarna door naar de Posta7 voor diverse leuke activiteiten. Er is voor elk wat...
Het was een supergezellige middag/avond met mijn familie,personeel in de posta mag wel meer een glimlach gebruiken verder alles prima verzorgd,komen zeker een keer terug!
Heel leuke activiteiten, goede prijs kwaliteit verhouding en heel leuk personeel!
Mijn zoon heeft hier gisteren zijn kinderfeestje gevierd en dit was een groot succes. De begeleiding/uitleg is goed, personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben Jail Challenge gespeeld en hier waren ze heel enthousiast over. We heb...
Geweldige ervaring met/bij jullie. Van begin tot het eind.....vriendelijk, duidelijk en klantgericht. Wij raden het iedereen aan om naar jullie toe te gaan. Wij komen zeker nog eens terug!!
We hebben genoten zaterdag 2 maart . Het is nu de 4 x vanaf januari dit jaar . We willen zeker 1 x in de maand heen gaan .
Wij waren voor de eerste keer hier bij de Posta7 we werden keurig ontvangen met een drankje en een borrelhapje wat we van te voren hadden gereserveerd en na een uur kregen we een intake en uitleg over Formule 1 Simracen wat echt leuk is om...
Glow in the dark midgetgolf erg leuk. Soms een beetje krap omdat de muur dichtbij de baan is maar ook weer een uitdaging. Vriendelijk personeel en gezellig na borrelen is ook fijn.
Gister met de vrienden wezen lasergamen. Erg leuk en goed georganiseerd ookal waren we wat later dan gereserveerd. Zeer fijn dat er van alles te doen is na die tijd
Afgelopen jaar meerdere keren geweest en zowel de activiteiten als de horeca dik in orde!
Wat een geweldig mooie locatie en genoeg vertier voor jong en oud!
We zochten een leuke binnen activiteit voor ons gezin. Vanwege het leeftijdsverschil van de kinderen is het soms wat lastig om iets te vinden wat voor iedereen leuk is. We hebben genoten. Ipv bowlen hebben we voor fun-curling gekozen. Ontze...
Hele gezellige entourage, veel leuks te doen voor jong en oud. Wel lang wachten op je eten. Alles ziet er goed verzorgd uit en bediening is correct en gezellig. Echt een aanrader!
Superleuke middag gehad!
Zeer leuke ervaring, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Leuke en goede bediening en een sfeervolle avond gehad
Super leuke tijd gehad! Echt een aanrader!!
Zeer hartelijk ontvangen op een ontzettend veelzijdige locatie! Erg leuk concept en zeer vriendelijk personeel! Een echt aanrader dus!
Niets op aan te merken. Geweldig!!!!!!
We hebben een gezellige bowlingavond gehad. Dat kwam niet alleen door het gezelschap maar zeker ook door de medewerkers van Posta7. De aanvraag verliep soepel, de reminder was keurig, de ontvangst prima, de horeca dik in orde, geen gedram o...
Super leuke locatie . Nu voor de tweede x geweest. We gaan zeker vaker heen . Jammer dat je patatje of een tosti kunt krijgen Voor een kinderfeest zou het geweldig zijn .
Wij hebben genoten van een gezellige teamdag!
Prima geregeld en vriendelijk personeel.
Prima tent,en de medewerkers die wij hebben gesproken waren allemaal behulpzaam en aardig met een vriendelijke lach en zijn goed in hun werk.
Ons 50 jarige huwelijks dag bij jullie gevierd met kinderen en kleinkinderen .in 1 woord geweldige middag/ avond gehad .met leuke activiteiten .heerlijk eten mogelijk gemaakt door geweldig personeel.hartelijk dank
We hebben de 93ste verjaardag van m'n moeder hier gevierd. Het was fantastisch! Goede bediening, eten en drinken. Echt een grote keuze uit spelen. Ook m'n moeder zei; voor herhaling vatbaar!
Zeer tevreden, goed te bereiken via mail en aan de telefoon.
Mooie locatie. Er is goed meegedacht met het programma en er was steeds voldoende tijd bij de activiteit. Vriendelijk personeel en prima catering!
Wij hebben met onze afdeling een goed verzorgd uitje gehad. Eerst een lekker uitgebreide lunch, vervolgens de jailchallenge met daarna curling en afgesloten met een borrel. Het uitje viel bij iedereen goed in de smaak!
Dik tevreden, aan alle wensen voldaan!???? Activiteiten, plezier voor jong en oud en het eten was voortreffelijk! We komen zeker terug, een aanrader om hier een feestje te vieren????
Er zijn leuke activiteiten, die geschikt zijn voor een groep jonge en oude mensen. Het eten was goed.
Gezellige plek om met een groep te zijn en gezamenlijk iets hilarisch te doen! Vriendelijk personeel die goed weten om te gaan met gekkigheid/vals spelen van groepen. Dat voelen ze goed aan. Eten ook echt zooo lekker.
Bij binnenkomst al een prettige en gezellige sfeer, heel relaxed. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
Alles was TOP, Team, plek, activiteiten. Dank jullie wel
Lunch, Jail challenge, afgesloten met een drankje. Een teamuitje met zijn negenen. Voor ieder een verrassing wat het precies was. Ieder heeft genoten, leuke gezellig onderkomen en leuke spellen. Een aanrader
Top
We hebben met de familie de jailchallenge gedaan! Erg leuk! Nog even nagezeten met een drankje. Alles goed geregeld in de Postwagen!
We gaan eens in de paar week naar Tolbert. Gaan een activiteit doen, en nuttigen daarna een beetje bier. Zodra een activiteit klaar is en er is een andere activiteit vrij kun je er zo aan deelnemen. Samengevat; zeker een aanrader voor jong...
Prima, netjes en gezellig
Het was weer fantastisch. Leuk gezellige medewerkers. Heel relaxt ook. We waren mooi op tijd voor jail challenge dus gingen eerst even een drankje doen. Als we eerder of later wilden beginnen was dit geen probleem. Ik kom er nu voor de 5...
8 jaar geleden eens met een bedrijfsuitje geweest en nu tijdens Kerst met het gezin. Is zoveel bijgekomen en genoeg te doen. Wij waren verrast na zoveel jaar er niet geweest te zijn. Leuk en enerverend.
Het ging even fout met het appelgebak, maar hebben ze fantastisch opgelost. Mijn complimenten. Curling was super, alleen de puntentelling was in de war, maar heeft de pret niet mogen drukken. We komen zeker weer. En een geweldige borrelplaa...
Leuke plek om met familie en/of vrienden heen te gaan voor een leuke avond
Top!
Zeer vriendelijk ontvangen. Goede uitleg. Assortiment zoetigheden wat we geboekt hadden was wat karig.
Met ons bedrijf naar de Postwagen, prachtige zaak met vele zalen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Eerst hebben we curling gespeeld onder het genot van een drankje en bittergarnituur. Daarna erg lekker gegeten in het restaurant...
Onze eerste keer bij de Postwagen was een fantastisch leuke en gezellige dag. Vriendelijk personeel en het eten was heerlijk Team De Vastgoed Schilder
Alles is zeer goed verzorgd en uitgelegt en vriendelijke personeel we komen graag nog weer een keer terug
Prima geregeld!
We hebben een heerlijke middag gehad. Mooie locatie, lekkere hapjes helemaal top.
Gisteren met een kring van de evangelische gemeente de Levensbron bij jullie geweest. Een zeer gastvrij welkom, alles tot in de puntjes geregeld en een fantastische en gezellige bediening! Een top avond gehad. Bedankt mensen van de postwag...
we hadden een verjaardagsfeestje, natje , een droogje en hapjes. Muziek met karaoke. Het feestvarken geniet nog na. Ook de gasten vonden het een toplocatie
Samen met kinderen en kleinkinderen heerlijk uurtje vanaf.
Top we hebben genoten samen met de kinderen en kleinkinderen voor herhaling vatbaar
Personeels uitje gehad met de wc pottenrace en fun curling lachen, gieren en brullen. Heerlijk tussentijds gedronken en geborreld met de verrassingsplank. En geëindigd met de oversteen menu. Echt een aanrader!!!!
Heel gezellig team uitje gehad. Professioneel opgezet. Door een file waren we veel te laat aangekomen, maar dit werd heel fijn opgepakt!! Super geregeld en leuke activiteiten.
We hebben als gezin een prachtige actieve middag gehad.
Mooie en nette accommodatie , veel spelkeus en genoeg te doen. We hebben er een leuk personeelsuitje gehad. Netjes voor elkaar en planning goed geregeld , kun je prima naar toe! Helaas voor het eten eigenlijk geen keus. en bediening in...
We hebben weer een prachtige avond met de hele familie.We hebben met 20 man gebowld en daarna nog lekker aan een lange tafel gezeten.De kinderen hebben ook nog leuke spelletjes gespeeld.Was weer top
Wij hadden meerdere activiteiten gepland en alles liep op rolletjes. Vriendelijk geholpen, snelle bediening. Activiteiten dik in orde, echt een aanrader (voor een regenachtige dag)!
We hebben een gezellige avond gehad, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Leuke activiteiten en het eten was heerlijk.
Iedereen heeft genoten .Wij komen vast nog een keer terug. Personeel allemaal top.
Prima
Complimenten voor het variërende aanbod. Ze blijven vernieuwen. Veel personeel die de benen uit het lijf lopen. Dit is wel anders bij andere horeca gelegenheden. Gezellige plaza! Sfeer zit er goed in. Top party locatie met voldoende parkeer...
Prima, ontvangst, communciatie, bediening, eten en entourage. Het was er druk, maar alles liep op rolletjes met genoeg aandacht voor de gasten. Dank!
Twee jarigen in de familie en dit met elkaar (20 personen) deze keer gezellig in de Postwagen gevierd. Niets dan lof. Prettig en zeer behulpzaam personeel en -na een paar spelen- heerlijk gegeten. Iedereen had genoten. Top!
zekers van herhaling vatbaar We hebben een leuke avond gehad
Ons Vriendenuitje daar gevierd, we waren erg tevreden. Erg genoten!!
Met 1 van mijn teams een teamdag gehad in de Postwagen. Alles was goed geregeld en de activiteit in de middag in Postplaza was ook zeer geslaagd.
Geweldige ervaring gehad! Personeelsuitje met ongeveer 25 man hier en naast dat de Jail Challenge en het curlen heel leuk waren was ik vooral te spreken over de ontvangst, de service en het personeel. Zoals zij werken is hoe het hoort! Vrie...
We hebben weer veel plezier gehad. voor iedereen was er wel iets leuks te doen
Echt als je iets leuks wil doen is dit een pracht plek, wij hebben veel plezier gehad. Niet vergeten dat er weinig te doen is in deze buurt voor vermaak. Fijn plek, dank jullie wel
Leuke avond gehad we gaan zeker weer komen
Wat een top dag! Een heerlijke plek om te vertoeven. Het is er schoon. Het personeel is ontzettend behulpzaam en leuk. En bovenal zijn alle spellen mooi in elkaar gezet. Wij komen zeker weer terug.
Ontzettend gezellig en super vriendelijk personeel een echte aanrader
Hele gezellige avond gehad en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar .
Geweldige middag gehad. Super leuke setting en vriendelijke personeel. Echte aanrader
We hebben een erg leuke avond gehad met de personeelsvereniging. Na een lekkere Bulgaarse ovensteen het spel de Alleskunner. Leuke gevarieerde spellen die voor iedereen goed te doen waren. En een afsluitertje in het Plaza Posta.
Onze familiedag was dankzij het personeel van de Postwagen een topdag! Meedenken, meebewegen en open staan voor verandering top gedaan en ij helemaal blij
We hebben ons 55 jarig huwelijk hier met kinderen en kleinkinderen gevierd. Begonnen met een voortreffelijke lunch, om daarna te bowlen en glow in de dark te spelen. Een groot succes, natuurlijk zaten er tussen de activiteiten pauze’s waa...
Geweldig
Geweldige plek voor een feestje Zelfs de medewerkers zijn in feeststemming
We hebben een leuke middag gehad We waren voor het eerst,dus een andere x wat anders proberen
Wij hebben met onze drie volwassen kinderen en aanhang enorm genoten van de jailroom..Geweldig!!! En wat een uitdagingen...we werden steeds fanatieker..ook omdat onze groep in tweeën was gedeeld...Winnende team heeft wel vals gespeeld :-).....
Wij zijn hier heen gegaan voor Glow Golf, het was voor ons de eerste keer in een donkere ruimte midgetgolf. Maar we hebben genoten, een hele mooie setting. Banen en ruimte zagen er goed verzorgd uit, en na afloopt genoten van een hapje en d...
Wonderful service and great activities. Highly recommended.
Altijd veel lol. Is netjes en goede service
Prima locatie en erg veel te doen
We waren met kinderen en kleinkinderen, totaal 12 pers. Jail challenge gedaan 90 minuten bijzonder genoten. Daarna nog even nazitten. Top!!!!
Erg genoten top
Altijd leuk, mooie ruime locatie en heel vriendelijk personeel.
Een heerlijk middag / avond gehad gezellig gebowld en na die tijd heerlijk gegeten ! En super vriendelijk personeel !
Gezellig en vriendelijk personeel
Leuk gezinsuitstapje, zeker op een regenachtige zomerdag.
Mooie locatie, leuke sfeer, ziet er allemaal heel netjes uit. Jail challenge gespeeld met 2 kinderen (10 en 14 jr) was echt super leuk! Voor herhaling vatbaar
We zijn goed behandeld door het personeel. Waren snel met drinken en erg vriendelijk
Was super vriendelijk en gezellig
Het was top. Leuke verschillende spellen. Alles top geregeld. Kortom wij hebben genoten.
Sehr coole Location,in der man einige Stunden Beschäftigung hat.Sehr freundliche Mitarbeiter.Weiter so.
Gezellig, gastvriendelijk. Veel leuke activiteiten onder één dak. Dit gaan we zeker snel weer.
Met de familie gegeten, Hongaarse steen, was compleet nieuw voor ons. Maar wij hebben heerlijk gegeten! Daarna met elkaar naar de Plaza Posta voor een borrel, spelletje en bowlen. Wij hebben een hele gezellige avond gehad. Bedankt Postwage...
We hebben met een bedrijfsuitje genoten van een prachtige route op de fatbike, daarna lekker geborreld op het terras buiten om vervolgens heerlijk te eten. Super georganiseerd en alles verliep voorspoedig! en aanrader!
Super gezellige avond gehad bij de Postwagen. Een heerlijke toertocht met een VETbike door de omgeving. Als afsluiter een hapje en drankje in het restaurant. Super geregeld! Bedankt allemaal voor de goede service
Alles was goed georganiseerd, Vriendelijk personeel
Geweldige ervaring!
Erg leuk, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Goed voor elkaar.
Fijn en gezellig . Vlotte en vriendelijke bediening . Goede uitleg over bestelsysteem en goede uitleg activiteiten.. aanrader
Goede brunch gehad, prima geregeld voor 23 man! Daarna 2 activiteiten gedaan, ook prima geregeld , zowel de uitleg, het spel en de horeca
Super lekker gegeten mooie zaak en vriendelijk personeel we komen vast nog een keer terug ga zo door
Super verzorgd. Zeer vriendelijk personeel en de activiteiten en het eten super ????????????
J swieringa
Geweldig
Mooie locatie met lekker eten en leuke activiteiten. Voor ieder wat wils!
Perfect georganiseerd teambuildingsuitje! Leuke competitie met WC-pottenrace en Curling, lekker geborreld en gebbqt!! Voor herhaling vatbaar!
Het was top.
Leuke avond gehad,en goed geregeld
alles was prima
Een zeer geslaagde middag gehad samen met familie Na een uurtje bowlen hebben we heerlijk gegeten Ontzettend fijne medewerkers op ieders gebied, bij het bowling centrum tot en met de bediening. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar
Prima
Heel tevreden. Na een uurtje bowlen heerlijk gegeten. Gezellige ambiance en vlotte bediening.
We hebben een verjaardag gevierd met onze familie. Het was een fantastische middag in Plaza Posta en het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar. Eerst op het terras met koffie en gebak, toen een uurtje gebowld en tenslotte heerlijk gegete...
Met bijna 40 medewerkers een teamuitje gehad. Eerst een officieel gedeelte, daarna koud/warm buffet (heerlijk! , naast veel ander eten, ook bloemkool, wortel en sperziebonen, top!) Daarna in 2 groepen gesplitst, de ene groep ging fun curlin...
Wat een ontzettend leuke avond. Heerlijk borrelen, hapjes, bowlen. Super fijne sfeer en zo gemoedelijk allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Was allemaal prima in orde.
Altijd gezellig en vriendelijk personeel
Het was voor ons de eerste keer en het was echt top. De medewerkers zijn erg aardig, meedenkend en geven echt de beste service! Het gebouw is tip top in orde en schoon, de voorzieningen in en om het gebouw zijn erg leuk en uitgebreid. Het g...
Gezellige middag gehad met de familie. (Curling) Nadien nog een drankje gedaan en er werd ons zelfs nog tafel spellen aangeboden waardoor het nog gezelliger werd! De andere pakte de biljart of Air hockey. Dik tevreden!
Het was erg druk en toch liep de organisatie erg goed. Een duidelijke aandacht voor persoonlijke wensen. We hebben met zijn allen genoten en om weer een terug te komen is beslist de bedoeling.
Samen met ons gezin een gezellige dag gehad. We hebben gekozen voor bowlen en minigolf. Daarna borrelhapjes van de borrelkaart en voor onze oudste dochter werd er een glutenvrije hapje geregeld. We gaan zeker nog een keer!
Samen met zoon en dochter weer een super middag bij jullie beleefd. Altijd gezellig, hele fijne sfeer. Dit keer Curlen, spijker slaan, poolen en airhockey gespeeld. Volgende keer weer wat anders uitkiezen. Zo leuk, zo veel keus.
Mooie zaak en heerlijk gebowld, En de vega bitterballen waren heerlijk En zeer vriendelijk personeel. Parkeren ook perfect
Glow in de dark minigolf op maandag was een succes. Niet druk. Nog nooit minigolf gespeeld op deze manier maar ik kan het iedereen aanraden zeker op regenachtige dagen lekker binnen. Vriendelijk personeel en lekkere koffie met gebak. Voor h...
Super geregeld allemaal
Alles klopt!! Fantastisch
Wij waren hier met een groep van 20 personen en hebben 3 activiteiten gedaan incl. borreluurtje en bbq. Alles was zeer goed verzorgd en alle collega's waren zeer enthousiast. Team van de Postwagen bedankt en zeker tot ziens.
Het was perfect geregeld en kreeg door mijn slechthorendheid zowel bij het begin als bij het einde een rustig plekje waar wij om gevraagd hadden, voor ons een zeer geslaagde dag .
Wij waren hier met ons team 20 personen,hebben 2 activiteiten gedaan en faarna heerlijk gegeten. Service en mogelijkheden om iets met een grote groep te ondernemen zijn hier prima. Ook per mail snelke reactie op de vragen. Zeer tevreden.
Wij hebben als gezin heerlijk genoten van de locatie en van het ontzettend vriendelijk personeel
Zeer tevreden leuk personeels uitje
Was erg leuk en gezellig, vriendelijk personeel.
Ontzettend vriendelijk personeel! Mooie locatie, alles ziet er netjes uit.
Prima in orde ! Geluid in speelhal aandachtspunt. Eten prima op smaak en voldoende. Afzonderlijke gerechten had iets meer gemogen. Prijs kwaliteit een 8. Gezelligheid en ambiance 10.
Wij hebben genoten en het was goed verzorgd.
Leuke activiteiten en vriendelijk personeel.
Goedemiddag Heb 2april genoten met de kinderen ,bowlen en een drankje. Sfeer heel gemoedelijk en heerlijk gegeten. Leuk voor kerst mam,nou dat zegt genoeg !
Wij hadden gisteren een vrijgezellenfeest in de Postwagen. We begonnen met de lunch, ontsnapten in de escape room en bleven nog gezellig naborrelen. Wat een leuke locatie, vriendelijk en kundig personeel, in dienst van de klant.Er was geen...
Wij hadden een verjaardag met 5 personen in de avond. Het programma was best vol met 3 activiteiten en eten, maar het liep allemaal prima in elkaar over. Vriendelijk personeel! En ook flexibel, want op de één of andere manier had ik voor 4...
High tea en midgetgolf. Nog even borrel. We hebben genoten
Gezellige avond gehad, leuk personeel. Komen zeker terug in de toekomst.
Zeer leuke activiteiten en een vriendelijke bediening !
Zeer tevreden , voor herhaling vatbaar.
Afgelopen weekend ons bestuursuitje gevierd bij De Postwagen. Genoten van Dirty Derk en Vieze Freek! Wat een acteertalenten geweldig! Na een geslaagde escaperoom gezellig een biertje gedronken in de Plaza Posta. De dag afgesloten met een he...
Top
Super leuke dag gehad, lasergamen was top, zowel voor jong als oud. Heerlijk gegeten ( Bulgaarse Steen). Er was meer dan genoeg en goed van smaak. De bediening was prima, zowel in het restaurant als in de plaza. Zeker voor herhaling vatbaar...
Toplocatie en de escape room was super, fantastisch opgezet!
We komen er graag Diverse uitjes voor iedereen Gezelligheid
Heerlijk genoten van het altijd goede eten, en daarna in het activiteiten centrum de rest van de avond mogen genieten. Sfeervolle locatie.
Het was super, complimenten voor jullie mooie locatie en organisatie!
Een prachtige locatie, mooie activiteiten en super bediening! Voor herhaling vatbaar! De beste in de regio!
De medewerkers waren erg behulpzaam en kwamen vaak naar ons toe om iets aan te bieden en vroegen of we het naar ons zin hadden. Het gebouw zelf was erg schoon en heeft een gezellige sfeer. We komen graag terug voor 1 van de vele andere acti...
Het was een geweldige ervaring met een zeer mooi complex en veel variatie!!! aanrader!
Gewoon een toplocatie.
Vriendelijk personeel, snelle service. Leuke activiteiten voor jong en oud. Prima vermaakt!
Prachtige locatie, we hebben een uurtje gebowld, daarna gezellig bijgekletst. We komen graag terug voor 1 van de vele activiteiten
Wij zijn erg tevreden ,het eten was goed en kregen optijd ons drinken.De bediening was erg vriendelijk en deed het goed.Het andere gebouw waar je gezellig kunt zitten en ook spelletjes kunt doen was erg gezellig.Wij komen zeker weer terug
het was zeer gezellig en goed verzorgt is voor herhaling vat baar
We komen regelmatig om even een potje te poolen of bowlen. Daarnaast is er nog veel meer te doen. Gewoon even een drankje halen kan ook. Sfeer en service is top daar. Zeker een aanrader en niet duur.
Alles goed verzorgd. Communicatie vooraf top. Goede sfeer
Heerlijk weer gegeten in het gezellige restaurant, vriendelijk personeel en daarna na geborreld in de mooie Plaza Posta
Een heel mooi net bedrijf. Heel veel te doen en hele leuke medewerkers! Wij komen zeker terug!
Super
Gisteren voor het eerst in het vernieuwde gedeelte van de Postwagen geweest, de Plaza Posta. Was een zeer goede ervaring en het personeel erg vriendelijk! Ik zeg... Tot de volgende keer! ????
Het was weer tot gezellig. Personeel vriendelijk. Er is nooit een nee, ze zijn creatief in het bedenken om je tegemoet te komen. Tot de volgende keer.
2u lang met mijn zonen gebowld onder het genot van een lekker pilsje, en heerlijk bruin fruit, echt een aanrader. Wil je je kinderen uitdagen voor een competitie, gewoon even boeken.
Was super tof veel verschillende dingen te doen. Leuk ook de spelletjes die je gratis kan doen.
Superleuk! Supergoed! Veel te doen. Gezellig en goed geregeld! Ontzettend mooie accommodatie!
Ziet er fantastisch uit en er is veel te doen. Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.
Gi.avond met het gezin een heerlijke, gezellige avond gehad. Eerst geborreld en daarna bowlen. Afgesloten met een potje poolen. Goede, snelle en vriendelijke bediening. Warme, relaxte sfeer.
Elke keer weer een feestje! Leuke medewerkers, goede sfeer en altijd leuke activiteiten. Na +10 bezoekjes nog altijd tevreden. Met een grote of kleine groep de postwagen weet wel raad.
Met de 2 kleindochters glow in the dark midgetgolf gedaan. Heel leuk opgezet. Daarna drankjes en hapjes. Zeer vriendelijk personeel, wij komen zeker terug.
We hebben heel erg genoten met de familie ,5 kinderen van 7,7,9,9, en 11 jaar en 8 volwassenen,van verschillende activiteiten. Curling,escape room en lasergamen met daarna een warm buffet. Alles was top geregeld, vriendelijk personeel, dac...
Gisteren eerste kerstdag lekker met de kinderen en kleinkinderen wezen bowlen met een drankje erbij. Super gezellig! Vriendelijk personeel en perfecte sfeer. Posta Plaza is een aanrader voor iedereen!! Wij komen volgend jaar zeker weer. Dan...
Zoals wij gewend zijn weer bere gezellig en leuk personeel
Gisteravond hebben wij met 100 man ons kerstfeest bij de Postwagen gevierd. We hebben een onwijs fijne avond gehad en alles was top geregeld. Als eerste is het ideaal dat er genoeg parkeergelegenheid is. De zaal was perfect voor de grootte...
Het is dat ik geen 6 sterren kan geven, maar anders... Van de voorbereiding en communicatie tot het feest zelf, alles ging beter als verwacht/gehoopt. Ze zijn professioneel, denken mee, weten wat ze doen en zijn super aardig! Schitterend...
Je voelt je er welkom en de spelletjes zijn leuk
Wij hebben een prachtige avond gehad met de familie. Het bijlgooien was mooi en goed geregeld. Hapjes en Drankjes waren ook Top. En een goede bedienen. Voor herhaling vatbaar.
Wij hebben een Teamuitje gehad met de collega's van Sociale Zaken gemeente Het Hogeland. Meerdere activiteiten gespeeld en heerlijk gegeten. Alles super goed verzorgd! Vriendelijk personeel en allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Wij ko...
Leuke middag gehad met de familie. Alles was goed geregeld en ook heerlijk gegeten!
Gezellige sfeer en leuke activiteiten voor jong en oud. Zeer tevreden!
Wij hebben genoten van de wc-pot race. Super leuke, enthousiaste begeleiding vanuit de Postwagen. Ook de borrelhapjes waren heerlijk. Absolute aanrader.
Was gezellig,enbedienig super
Wij wouden impulsief wat doen op de vrijdag avond en zijn helemaal vanuit Groningen hier heen gereden. We werden hartelijk ontvangen door de enthousiaste man bij de receptie in de plaza, en gingen daarna midget golfen. We hebben ontzettend...
Sinds een paar maanden houden we hier onze maandelijkse DoMiBo (donderdagmiddagborrel). Warme- en koude hapjes waren, evenals de drankjes, weer uitstekend verzorgd. Iedere maand doen we, naast eten en drinken, een andere activiteit. Dit kee...
We hadden een leuke ochtend ! Eerst midgetgolf en aansluitend wat spelletjes aan tafel onder het genot van Tacos en borrelhapjes! Goede service!
Wij vierden gisteren ons 50 jarig huwelijk met al onze naasten. Wij hebben een geweldige middag en avond gehad.Super leuke bediening en geweldig diner.
We zijn gistermiddag bij jullie geweest.eerst thee of Koffie met iets lekkers.toen een uur Bowlen en het waren heerlijke hapjes.toen hebben we nog heerlijk buiten gezeten met elkaar en nog genoten van de lekkere hapjes en wat drinken.het wa...
Wij kwamen speciaal voor mijn broer die verstandelijk beperkt is. Hij werd super ontvangen en mocht gewoon zichzelf zijn. Mede daardoor een top ervaring. Personeel was aller vriendelijkst en de wijze waarop alles geregeld is was ook super!...
We hebben een leuke gezellige middag gehad inclusief F1 kijken
Mails worden snel beantwoord, super klantgericht - respect. We hebben vaker gegeten bij de Postwagen en het was weer goed. Voor de eerste keer ook wezen bowlen, wat een prachtig gebouw, vele mogelijkheden om andere spellen te doen - heel in...
We hebben leuke avond gehad veel leuke activiteiten kan je doen. De bediening kon beter maar hebben ze super goed op gelost
In 1 woord: TOP! Wij hadden een teamuitje en alles was goed geregeld. Escape room was leuk. Drinken was goed geregeld. Karaoke was gezellig, soms door bepaalde stemmen wat minder haha. Eten was heerlijk! Lopend buffet hadden wij....
Wij hebben gebowld en daarna nog wat alcoholische versnaperingen genuttigd. Erg gezellig geweest, vriendelijk personeel en zeker voor herhaling vatbaar.
Gezellig met z'n allen overdekt minigolfen, allemaal genoten. Vriendelijk personeel dat daarna (en daarvoor) ons snel de drankjes en hapjes kwamen brengen. Een topmiddag!
Enorm gelachen bij de (indoor) WC pot race, wat een lachwekkende race! We waren met 8 dames voor een vrijgezellenfeestje. We hadden er lekkere zoetigheden en een drankje bij en hebben het erg leuk gehad!
Netjes en een goede service en vriendelijk personeel
Gezellige avond gehad met de buurtvereniging, midgetgolf bowlen en een hapje en drankje.
Verjaardag gevierd met ons gezin. Leuke activiteiten gedaan een hele gezellige middag gehad. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
We hebben heerlijke uren bij jullie gehad! We vergeten dit adres de komende tijd zeker niet!
Mooie locatie en leuke evenementen! We komen zeker terug.
Ontzettend leuke dag gehad! Heerlijk gegeten en leuke activiteiten
Geweldig leuke ervaring, ontzettend vriendelijke bediening, na het bowlen ook nog wezen lasergame en na afloop onder het genot van een drankje nog even nagenoten. Een aanrader!!!
Gisteren een zeer geslaagde avond gehad met eten , curling en de geweldige wc pot race. Alles was super verzorgd. En zeker voor herhaling vatbaar. Namens de personeelsvereniging van Bauhaus Groningen bedankt.
Wij hebben onze personeelsdag gehouden in de Postwagen. De organisatie was super! Er werd enorm meegedacht in de voorbereiding en de dag zelf. Zelfs nog een dag tevoren een telefoontje: als het slecht weer is gooien we het programma om naar...
Zowel restaurant als activiteiten-arena beslist de moeite waard om mee te maken!
Super avond gehad, top personeel Wc-pot- race hilarisch. Wij komen zeker weer
Vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten, Glowing in the dark is een aanrader, daarna nog wat gedronken, zeer tevreden over de bediening, voor herhaling vatbaar.
Was dik voor elkaar jongens! Bedankt
Top locatie, met 2 gezinnen wezen lasergamen. Goede en volledige uitleg en tussendoor tijd om even een drankje te doen. Werken met pasje werkt mooi.
we hebben een gezellig uitje gehad bij de postwagen. lekker buiten op het terras bijkletsen, daarna de escape room in en tot slot heerlijk eten! een topmiddag/avond mede dank zij jullie gastvrijheid en goede zorg !!
Leuke activiteiten en een gezellige sfeer
Lekker eten, drinken en dansen. Helemaal ontzorgd een feest kunnen vieren bij de Postwagen. Heerlijk gewoon.
Heel leuk en creatief gedaan, leuke team en de concept heeft potentie vind ik
Super leuk vermaakt met z’n drieën!
We hebben bij de Postwagen een geweldig vrijgezellenfeest gehouden met archery tag en bijlgooien. Het personeel was enorm vriendelijk, en we stonden nooit droog :)
Wij hebben ons zeer vermaakt hier! Helaas is hierbij alleen wel de airhockey puck weggevlogen tijdens een intensief potje.. :P
We hebben een geweldige middag en avond gehad. Communicatie vooraf is erg prettig, er wordt flink met je meegedacht. Er wordt goed rekening gehouden met verschillende diëten. Locatie en eten is uitstekend verzorgd. Zeker een aanrader en we...
Gezellig gebowld met kinderen en kleinkinderen. Lekkere hapjes en drankjes. Erg vriendelijk en gastvrij personeel.
We hebben een geweldige avond gehad. Mooie banen, goede bediening en een gezellige sfeer!
Hele gezellige middag gehad tijdens het vrijgezellenfeest. Leuke presentator die de sfeer er wel in kreeg tijdens het ready 2 marry spel. Ook de wc pot race was een leuke afsluiter. Goede service qua eten en drinken serveren.
We hebben de Escaperoom gedaan, geborreld en gebowld. Vanaf het begin tot het eind top! Het personeel is niets te gek en heeft er zichtbaar lol in. Een relaxte, gezellige vibe. Zeker de moeite waard voor een leuk dagje uit
De corona maatregelen dreigden roet in het eten te gooien.Maar doordat de Postwagen geweldig meedacht heb ik mijn verjaardagsfeestje toch kunnen vieren bij jullie. Fantastisch!! Geweldige bediening, heerlijk eten en een super activiteiten a...
Afgelopen zaterdag het ik hou van Holland spel gedaan. De presentator deed het heel leuk en maakt sfeer!, hierna hebben we gezamenlijk een drankje nog kunnen nuttigen. goede service. Voor herhaling vatbaar!
Iedereen kijkt met veel plezier terug op ons afdelingsuitje. Curling, Escaperoom en de spelletjeshal zorgden voor veel gelach, fanatisme, uitdaging en plezier! Een leuke middag in ongedwongen sfeer, afgesloten met een heerlijk buffet. Aanra...
We hebben een hele leuke avond gehad met bijlgooien en glow in the dark golf. Leuk enthousiast personelle en een prima 3-gangen buffet. Voor herhaling vatbaar. De Postwagen is een prachtige accommodatie.
We hebben een gezellige familiebijeenkomst gehad in de Postwagen. Eerst gezellig koffie/thee gedronken met lekkernijen en daarna een lunchproeverij in de gezellige familiekamer. Als activiteit hebben wij plezier gehad van de Glow in the Dar...
Een ontzettend leuke middag gehad bij de Postwagen. we werden door slecht weer naar binnen gedwongen en kwamen uit bij de Postwagen. Na een uurtje Glow in the dark Golf (een van de vele activiteiten) zijn we lekker aan de Stamtafel gaan zit...
Super leuke avond gehad met brandweer Leek. Bediening was top en en allemaal erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
We hebben een hele gezellige middag gehad. Een heerlijke lunch gehad waar er geen nee te koop was. De escape rooms zijn leuk opgezet met voor iedereen voldoende uitdaging is. Na de tijd nog gezellig een borrel gedronken. Voor herhaling vatb...
Wat hebben wij een super middag gehad. Echt een aanrader . Iedereen was dik tevreden
We zijn heel tevreden over het personeel vooral ook bij de hulp van een vriendin die met de lift moest We kunnen terug zien op een hele mooie middag bij jullie
We hebben een goeie reunie gehad, iedereen was dik tevreden !
Vriendelijk personeel, alles was goed geregeld, erg gezellige sfeer, er is van alles te doen.
Geweldig plek om met de familie of vrienden leuke tijd te beleven. Groot opgezet, heerlijke hapjes en vriendelijk personeel.
We zijn heel vriendelijk ontvangen, goede uitleg en vriendelijke gastvrije bediening. Nette entourage en prachtige Arena, met heel veel mogelijkheden om een dag te vermaken. Wij komen zeker weer.
Ons team uitje was zeer geslaagd. Veel keus qua activiteiten, vriendelijk personeel en het eten was zeer goed. Echt een aanrader.
We hebben een super leuke middag gehad. Mijn collega's hebben genoten van het uitje.
Fantastische middag beleefd. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader!
Geweldige opzet voor zowel jong als oud. Ontvangst als zeer welkom ervaren en zeer goede uitleg door Jan. Jullie hebben een leuk team aan medewerkers staan
Super gezellige middag gehad. Glow in the dark midgetgolf en bowlen gedaan met een hapje en drankje Vriendelijk personeel
Super leuk! Lekker gegeten met tafel gril, maar ook een aantal keer van de kaart, beide een aanrader. Na het eten nog een leuke activiteit gedaan in de evenementenhal, waar een hele gezellige sfeer hangt!
Wat een geweldige locatie! Echt een pareltje in het Noorden van Nederland. We hebben allemaal leuke activiteiten gedaan. Echt een aanrader voor ieder die een leuke middag/avond of dag wil
Fantastisch, zowel het restaurant als de activiteiten hal zijn top! Meer dan genoeg vermaak voor een hele avond.
Heerlijk eten en een prachtige activiteitenhal met veel keuze!
Een hele mooie arena, waar van alles te doen is. Erg ruim van binnen, maar toch gezellig. Vriendelijk personeel in de bediening. Het enige minpuntje vond ik dat er Amstel bier getapt wordt.
Leuke locatie met diverse activiteiten. Ontzettend vriendelijk en leuk personeel. Wij komen zeker terug!
Erg mooi gebouw hebben jullie er neer gezet. Waar veel is te doen. Uitstraling van het geheel was erg verzorgt en netjes, schoon. Vriendelijk personeel , behulpzaam. Komen zeker nog een keer terug. Dan voor een andere activiteit, er is imme...
Mooie locatie en vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug!
zeer mooie locatie, ruim opgezet en zeer vriendelijk personeel, we gaan zeker nog een keer terug komen
Een zeer geslaagde actie van de postwagen voor zorgpersoneel. Dankjewel! Hebben genoten van het prachtig nieuwe activiteitenarena.
Zeer geslaagde middag, relaxt en toch een leuke spanning. Prachtig opgezet complex, en zeer vriendelijk personeel. We komen zeker vaker terug!
Mooie nieuwe activiteitenarena. Ruim opgezet, gezellige sfeer en geschikt personeel. Ideaal voor een gezellige avond bowlen of een andere activiteit!
Veelgestelde vragen over Hapjes Posta7 (ter plekke bestellen)
Kunnen we zonder activiteit wel een drankje doen bij Posta7?
Ja.
- Posta7 staat bekend als een ‘activiteitenarena’, maar het is ook een populaire bar/lounge.
- Daarom kun je hier evengoed een drankje doen zonder activiteit. Je bent welkom.
Kan ik mijn telefoon opladen bij Posta7?
Ja. We hebben powerbanks/opladers (powerbankstation Tappie).
- Het huren van de powerbank/oplader is 3,- voor 60 minuten.
Is Posta7 rolstoelvriendelijk?
Posta7 is rolstoelvriendelijk. Alles is ruim opgezet. Er is een lift naar boven. Je kunt met de rolstoel het parcours bij Glow in the Dark Midgetgolf afleggen (bij een bruggetje rechtsom gaan).
Ook is er een rolstoelvriendelijk toilet.
- Lees meer over onze overtuiging: rolstoelgebruikers op één.
Bekijk de plattegrond om te zien waar Posta7 ligt.
Welke allergenen zitten er in de hapjes van Posta7?
Hier vind je de allergenen van de hapjes van Posta7
Kunnen wij een pooltafel reserveren bij Posta7?
Het gebruik van de pooltafels is op basis van vrije inloop. Het is dus niet mogelijk om vooraf apart een pooltafel te reserveren.
Kunnen we bij Posta7 activiteiten doen zonder reservering?
Ja, als de activiteiten op dat moment vrij zijn wel.
- Je kunt dus ook ter plekke nog extra activiteiten bijboeken als die ruimte er is.
- Wil je zeker zijn van beschikbaarheid? Reserveer dan vooraf via de kalender op deze pagina.
Van hoe laat tot hoe laat zijn jullie open?
Bekijk de openingstijden.
Is alles onder één dak bij Posta7?
- Ja, Posta7 biedt activiteiten, drankjes en (borrel)hapjes onder één dak.
De lunch en het diner zijn in andere gebouwen.
Waar kan ik Posta7 vinden?
Wat zijn de mogelijkheden voor de drankjes?
Er zijn verschillende opties voor het drinken.
- Zo kun je onder andere kiezen voor losse drankjes (op nacalculatie/op rekening) en een drankenarrangement (alleen in combinatie met een maaltijd)
- Bij Posta7 zitten QR-codes op elke tafel die met een smartphone gescand kunnen worden. Kies de lekkerste hapjes en drankjes van de borrelkaart. Vervolgens kan de keuze worden gemaakt om direct te betalen (met IDeal) of om de bestelling op de bestelkaart te zetten. De bestelkaart wordt na afloop afgerekend en kan ook per gezin, per stel of per persoon aangemaakt worden.
Neem de mogelijkheden door.
Hoe werkt het met de WiFi?
Er is ter plekke een goede, veilige en gratis WiFi-verbinding beschikbaar (het gebruik is altijd op eigen risico).
Kunnen jullie iets speciaals doen voor een jarige of bij jubilea?
Ja, we doen graag iets leuks als we het van tevoren weten. Geef daarom bij de reservering door dat er sprake is van een verjaardag of jubileum.
- Kies een datum in de kalender op deze pagina, selecteer een beschikbaar tijdstip en ga verder.
Je kunt vervolgens bij het invulveld 'Opmerking' aangeven dat er een verjaardag of jubileum is.
Kunnen wij een tafel reserveren bij Posta7?
Nee, bij Posta7 werken we niet met tafelreserveringen. Er zijn meerdere gezellige zitjes en tafels waar jullie ter plekke uit kunnen kiezen.
Nog even verder kijken?
Naar overzicht Hapjes