Fun Curling 2.0
Over Fun Curling 2.0
Verrassend, vermakelijk en uitdagend: de olympische sport curling is hartstikke leuk. Ontdek het zelf en ervaar enthousiasme, inzet en competitie. Fun Curling 2.0 tovert bij iedereen een grote glimlach op het gezicht.
DEAL Posta Race Experience:
DEAL Karaoke Room:
DEAL Lasergame:
deal = geldig in combinatie met curlen
als je curlen reserveert, kun je een deal kiezen
Heel plat draait curling om een steen met een handvat. Die steen schuif je vol passie naar de 'roos' aan de andere kant van de baan, in curlingtermen ook wel het 'huis' genoemd. Wie scoort de meeste punten? Zet 'm op!
De curl
Curling brengt echt een prestatie met zich mee. Probeer de stenen dichter bij het huis te krijgen dan de tegenstander. Het is mogelijk om de steen een draaiing mee te geven (de curl). Al met al komt er bij deze (ogenschijnlijk) 'simpele sport' nog best wat techniek en tactiek kijken.
Uniek Fun 2.0-concept voor kleine en grote groepen
Bij curling strijden jullie tegen elkaar. Dankzij de aanwezigheid van maar liefst vijf curlingbanen en een automatisch puntentelsysteem kunnen zowel kleine als grote groepen bij Posta7 terecht. Ook het geautomatiseerde terugschuifsysteem voor de stenen is een uniek Fun 2.0-concept. We heten jullie van harte welkom.
Enthousiasme, inzet en competitie
Curling maakt heel wat los. Het competitie-element is verrassend sterk aanwezig. Voor je het weet, sta je vol enthousiasme te schreeuwen naar een steen. Wat een beetje strijd al niet kan doen. Zeker als je bijvoorbeeld de verliezers laat trakteren op lekkere hapjes en drankjes. Nog meer inzet, gegarandeerd.
Voor je het weet, sta je vol enthousiasme te schreeuwen naar een steen
Activiteiten en arrangementen
Deze activiteit combineer je eenvoudig met andere activiteiten. Daarnaast zijn er allerlei arrangementen. Voorbeelden zijn combinaties met een Warm en koud buffet of Barbecue in een privézaal. Ook Ovensteen 'shared dining' behoort tot de aantrekkelijke opties.
Bijzondere locatie
De curlingbanen vind je bij Posta7, achter ons restaurant ‘De Postwagen’. Sinds 1780 is er al een vorm van bedrijvigheid op deze locatie. Ooit een herberg, toen een dorpskroeg en uiteindelijk een volwaardig restaurant en uitjeslocatie met talloze activiteiten. De rijke detaillering, de namen van de zalen en de fraaie inrichting refereren naar de historische functies. In al die eeuwen bleef de gedachte hetzelfde: een uitje met geluksmomentjes.
Arcade en dan curling
Een gouden tip van onze receptie: het is heel leuk om eerst arcade te doen en dan curling. Zo heb je al heel gauw een mooi programma met verschillende activiteiten. De PostArcade Gamehal voeg je eenvoudig toe.
Voordelen van deze activiteit
- Grappige strijd, curling met plezier
- Uniek Fun 2.0-concept, automatisch puntentelsysteem
- Geen bezems
Recensies voor Fun Curling 2.0
5 / 5Gezellig met de familie een uurtje op de curlingbaan gezeten. Alles prima georganiseerd daarna nog even los op de arcadehal :-)
Leuk uitje gehad met curling en bowlen. Tussendoor lekkere hapjes.
Wat een prachtige plek, vriendelijk personeel en leuke activiteiten! Genoten van de curling-activiteit.
Wij hebben een hele mooie middag gehad. We hebben Curling gedaan, was eerst even wennen omdat we dat nog nooit hadden gedaan. Iedereen vond het een leuk spel. Daarna heerlijk gegeten, een middag om op terug te zien.
Enorm genoten van het spel Curling. Daarna met z'n tienen aan tafel voor het diner. Heerlijk en keurig verzorgd en de bediening was top. Complimenten voor deze mogelijkheid namens de hele familie
We hadden de fun curling baan gereserveerd voor een uur, we vonden het zo leuk dat we een uurtje erbij gereserveerd hebben.
Wij hebben met 15 mensen (familie) van alle leeftijden een geweldige middag gehad met de jail challenge en curling!
We hebben het heel erg leuk gehad bij jullie. De glow in the dank zag er geweldig uit en het curling werd zeer fanatiek gespeeld. Heel erg leuk om te doen. Overheerlijk gegeten. Het soja-dieet was ook voortreffelijk. Kortom dik tevreden ove...
We hebben mijn 75e verjaardag gevierd. Eerst koffie/thee en gebak. Daarna Fun Curling gedaan en dat was erg leuk. Daarna kregen we "Ovensteen Postwagen" en dat was heel lekker. Al met al een hele fijne verjaardag gehad! Het is allemaal prim...
Wij hebben gisteren mijn verjaardag daar gevierd met een uurtje curling en daarna steenoven maaltijd. Mede door de gezellige sfeer en erg vriendelijke medewerkers is mijn verjaardag een onvergetelijke dag geworden.
Uitje met KLUP en wederom geslaagd. Bowlen, curling en steengrillen als afsluiting. Complimenten voor het gastvrije en humoristische personeel wat veel plezier uitstraalt. Wij komen zeker weer.
Een hele leuke middag gehad met ons personeel. We heen gedrift, curling , Formule , WC pot race verdeeld over verschillende leeftijden en als afsluiting in Restaurant heerlijk gegeten. Echt heel leuk met je personeel.
Super gezellig personeelsuitje gehad met 28 personen. Eerst in een eigen ruimte een heerlijk buffet gehad met hele vriendelijke medewerker, daarna hebben we de groep verdeeld voor curling en flash-floor. dit vanwege het grote leeftijdsversc...
Wij hebben inmiddels al twee keer een activiteit geboekt bij Posta7. Wat een geweldige locatie met zoveel leuke dingen om te doen, en de sfeer is altijd top. Het personeel is vriendelijk, het feit dat jullie ook rolstoelvriendelijk zijn is...
Mijn verjaardag heb ik hier met mijn partner, kinderen en kleinkinderen gevierd. Eerst een potje curling: erg leuk! Zelfs onze kleinzoon van vier kon met een beetje hulp goed meedoen. En prima vooraf uitgelegd door medewerkster. Sowieso von...
Prima middag gehad met familie Quizzen erg leuk met de verschillende onderwerpen Brunch goed verzorgd Ook curling leuk om te doen
1e kerstdag met kinderen en kleinkinderen curling en jail challenge gedaan. Top geregeld. Heel gezellig. Vriendelijk ontvangen. Kinderen vonden het heel gezellig.
We hebben hier ons 50-jarig huwelijksfeest gevierd. Er werd vooraf meegedacht over hoe dit gevierd kon worden. Het programma zag er als volgt uit: - Ontvangst met koffie, thee en assortiment van zoetigheden - Curling -Ovensteen We hebben al...
Goed verzorgd. Wij hebben veel plezier gehad met de quiz en het funcurling
Wat een leuke ervaring. We hebben fun curling en drift karting gedaan. Het was erg geslaagd.
Een heerlijke sinterklaasavond bij jullie gevierd! Curling en het bowlen waren erg geslaagd en we zijn goed verzorgd!
Wat hebben we genoten super gezellig gehad fun curling gedaan en daarna steenoven super goed eten. Wij komen zekers terug
We hadden een familiedag. Arrangement met koffie, gebak, een uur curling en aansluitend Bourgondisch buffet. Het was super geregeld. Alles top voor elkaar en het eten was ook heerlijk. Volgend jaar komen we weer.
Wij zijn met ons vriendengroepje (7 personen) aan het curlen geweest. Zeer leuk en gezellig. Vriendelijk personeel en goede bediening. Wij komen zeker nog een keer terug en gaan dan midget golven.
Curling gedaan. Wat is dat leuk! Je wordt er bloedfanatiek van. Menukaart met koude en warme hapjes is uitgebreid en smaken goed. Lieve bediening.
We hebben een geweldig leuke middag gehad. Funcurling,high tea en Jail Challenge. Vriendelijk personeel, denken mee en uitleg was duidelijk. Wij gaan zeker nog een keer!
Super leuke dag gehad. Jail challenge ook echt een uitdaging waar iedereen erg fanatiek van werd. Karaoke zaaltje heel knus en gezellig, Curling fantastisch.
We hebben een geweldige avond gehad! Eerst heerlijk gegeten en daarna met z’n allen mega fanatiek geweest bij de curling!
Wat hebben we een lol gehad , eerst bowlen, toen samen aan de tafel gewoon wat drinken , en even sjoelen, toen de fun curling, dat was ook lachen, daarna heerlijk gegeten , echt een aanrader als familie uitje ☺️
Curlen was erg leuk iets anders dan bowlen.
Mooie ervaring, personeel wat een heel gedreven en vriendelijk team laat zien. De kok persoonlijk een compliment voor het “ verwennen” van glutenvrij eten gegeven.Iedereen heeft genoten van de curling en het gegrilde vlees. We komen zeker w...
Wij waren met een 13 personen tellende familie en hebben echt genoten van de goede ontvangst en de Curling met daarna het heerlijke eten. Met andere woorden zeer geslaagd
Wat een geweldige middag/avond met familie en vrienden bij de Postwagen ter ere van ons 45-jarig huwelijk. Een sfeervolle ruimte (Little House), vriendelijke bediening (bedankt Chris!) , fun curling, helemaal leuk en een geweldig lekker buf...
Met kinderen en kleinkinderen mijn verjaardag gevierd. Begonnen met een heerlijk lunchbuffet. Daarna jail challenge, uurtje borrelen en fun curling. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en zeer attent. We hadden een prachtige middag.
We hebben een top middag gehad met onze kinderen en kleinkinderen. Ontvangst was prima met koffie en wat lekkers, curling was zeer leuk om te doen en het eten was top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Wij hebben een hele fijne avond gehad. Eerst op de curlingbaan, waar wij veel hebben gelachen. Daarna heerlijk gegeten in het restaurant, kortom een topavond.
We hebben een geweldige middag gehad! Een vriendelijke ontvangst met een duidelijke informatie over het verloop van de middag. Na de koffie curling en dat is een aanrader! Tot slot een indrukwekkende en overheerlijke high tea.
Al meerdere keren een personeelsfeestje gehad in De Postwagen. Deze keer als activiteiten curling en flash floor. En heerlijk gegeten van het lopend buffet. We komen zeker terug.
We hebben een geweldig team uitje gehad (curling) en daarna een geweldig warm-koud buffet. we komen zeker nog een keer terug.
Dank voor de gezellige middag en avond. De curling was leuk, de sfeer prima en de bediening geweldig. Het eten `s avonds van de steengrill was prima, reacties van de collega`s waren dat het buikje goed gevuld was en goed georganiseerd vanui...
We hadden met ons werk hier een prachtig feest ivm mijn 25 jaar in dienst We hebben gebowld indoorcurling en de befaamde wc-pot race Ook hebben we heerlijk gegeten en gedronken Wat een fantastische ambiance met een heerlijk buffet en ijs me...
Afgelopen zaterdag hadden wij een personeelsfeestje van ons werk ivm met mijn 25 jarig jubileum We hebben gebowld indoor curling en de befaamde wc pot race Daarnaast hadden we een geweldig buffet met een verrassings buffet na Het eten was h...
We hadden een geweldige dag bij De Postwagen. Onze familie reünie was een groot succes, dankzij de goede zorg van jullie team. Femke en Floor waren geweldig met de high tea. En daarna veel lol gehad met curling en naborrelen. Eten was top e...
We vierden 10 mei jl. een verjaardag met de familie. We hebben allemaal genoten.De bediening door Chris was top. De locatie in het Little house was ook top. De activiteiten zoals minigolf , bowling en de flash floor vond iederen geweldig. D...
Na een heerlijke uitgebreid lunchbuffet, de jail challenge gedaan, erg leuke uitdagingen, tijd vloog voorbij, daarna fun curling, ook erg leuk, je wordt steeds fanatieker….. Het was er gezellig druk, vlot en vriendelijk personeel Kortom; he...
Gezellige middag/avond gehad. De Formule 1 race was echt leuk om te doen en ook curling blijft leuk om te doen. Wij komen zeker weer.
Gisteren een hele gezellige middag gehad met kinderen en kleinkinderen. Vooral het curling was een verrassing. Het was top!
Mooie famdag gehad bij Posta,groot en klein hadden het erg naar hun zin met curling en midgetgolf. De bbq was ook prima verzorgd mede dankzij onze bediening (Femke?)in het steakhouse. We komen zeker nog eens terug.Bedankt namens fam van der...
Een heel gezellige famliemiddag gehad. Curling was leuk en voor iedereen nieuw. Daarna genoten van de Ovensteen 'Postwagen', ook de glutenvrije variant viel zeer in de smaak. Dank voor de gastvrijheid!
Met zo'n prachtige zonnige dag kon er niets fout gaan. We hebben genoten van de wc pottenrace, en van de curling. Wat een mooie locatie. Alles net zo vriendelijk, netjes en correct. Een aanrader voor een ieder....
Een van onze jaarlijkse personeelsfeesten hebben we dit jaar hier gehouden, een groep heeft meegedaan aan de Jail Challenge en een groep heeft de Curling banen gebruikt, beide activiteiten waren zeer geslaagd. Kortom het was een hele mooie...
Hebben genoten, leuke ervaring gehad met het Curling, een aanrader. Heerlijk gegeten met elkaar super gezellige middag/avond gehad.
Curling was onverwacht een leuke activiteit. Ook prima uitvoerbaar voor iemand die onlangs geopereerd is aan carpaal tunnelsyndroom.
We hebben een potje curling gedaan, erg leuk om te doen Vriendelijke service en bediening Eten was helaas volgeboekt.
We hadden een teamuitje. We gingen fun curlen en daarna zat er een buffet bij. Alles prima in orde. Een gezellige avond gehad!
Gister met kinderen en kleinkinderen een leuke middag gehad met curling en wc-pot race En later nog heerlijk gegeten. Een aanrader.
Wij hebben een gezellige familiemiddag gehad. De ontvangst was prima. Gezellig met elkaar het spel curling gespeeld. En als afsluiting een heerlijke koud en warm buffet. Zeker een aanrader.
Onze trouwdag gevierd met heerlijk etentje van de ovensteen en daarna naar de curlingbaan. Goed verzorgd door het klantvriendelijke personeel. Topavond passend bij ons motto "spaar geen centen maar mooie momenten!"
Wij hebben een hele leuke avond gehad! Begonnen met curling, toen the flash floor (voor ons de leukste activiteit, gaan we zeker nog een keer plannen) en afgesloten met een heerlijke maaltijd van de steengrill. Het personeel is heel erg att...
Prima geregeld. We hebben ons goed vermaakt met de spelletjes en curlen. Eten was heerlijk!
Geweldig leuke avond gehad. Excuses voor de andere mensen in het restaurant, maar het was ontzettend gezellig. Leuk om een keer deel te nemen aan curling en we komen hier zeker (als het mag ;-)) nog een keer terug.
We hebben met Sociëteit Infra Noord 7 januari onze nieuwjaarsbijeenkomst wederom bij De Postwagen gehouden; het was weer erg goed geregeld. Het bowlen en het curling liep gesmeerd (er waren wat meer leden dan vooraf gemeld), dit werd door h...
Het was een hele gave ervaring bij jullie de wcpot race en de curling fantastische en vriendelijk personeel en een heel verzorgd en netjes en mooi interieur (maar is het mischien toch mogelijk in de toekomst om een tosti of sate met brood t...
Wij hadden een personeelsuitje en hebben enorm met z'n allen genoten en gestreden bij de Jailhouse challenge. Mooie spellen en goede uitleg van alle spellen. Het eten was heerlijk en bediening top en vriendelijk. Na het eten nog even wezen...
Het midgetgolf en fun curling waren erg leuk en er hing overal een ontspannen en gemoedelijke sfeer
afgelopen zondag een gezellige familiedag gehad. begonnen met een High Tea daarna Fun Curling en ik hou van Holland. Een spelleidster die ons zeer heeft vermaakt. Aansluitend een overheerlijke barbecue met ruim voldoende gerechten. Vriendel...
Super leuke middag gehad met mijn collega's. Eerst hebben we de Jail Challenge gedaan en daarna wezen curlen. Beide activiteiten waren erg leuk! Super vriendelijk personeel bij de Postwagen. We komen graag nog een keer weer terug! Van mij e...
Was wederom een geslaagde avond. Eerst curling en daarna ovensteen. Echt een aanrader.
We hebben de jail escape en curling gedaan, super leuk allebei! Het eten was prima, de bediening uiterst vriendelijk en correct; we hebben genoten, komen zeker nog eens terug!
We hebben echt genoten. Eerst vergadering, aansluitend een mooi en goed verzorgde lunch waar aan al onze wensen werd voldaan. Ook het curlen was een leuke belevenis. Voor herhaling vatbaar
Perfecte lokatie voor families. Fijn personeel, het eten was geweldig en betaalbare consumptieprijzen. Kortom we hebben een mooie dag gehad. Bedankt Postwagen
We hebben eerst met z'n allen op de curling baan gespeeld. Daarna een deel van onze groep boven de jail spelletjes en twee aan de pooltafel. Heel erg leuk gehad, vriendelijk ontvangen en begeleid. Kinderen wilden liefst de volgende dag weer...
Voor het eerst Curling gedaan. Prettig en vriendelijk ontvangst. Duidelijk uitleg van spelregels. Mooie accomodatie.
Wij zijn zeer tevreden over De Postwagen. Koffie met gebak, Curling en daarna buffet het was allemaal perfect geregeld en lekker. Bedankt ook aan de bediening . Wij komen zeker nog een keer terug. Grietje en Take uut Tolbert.
Voor de tweede keer bij De Postwagen geweest en beide keren heel tevreden. De Jail Challenge gedaan en curling. Heel erg leuk!! Mooie accomodatie, we komen zeker nog eens terug!
Gisteren voor het eerst geweest. Eerst een uurtje curlen en daarna midgetgolf. Erg leuke middag gehad! Keurige locatie, vriendelijk personeel.
Gisteren met onze vriendengroep funcurling gedaan, daarna even borrelen en vervolgens de Bulgaarse Ovensteen, met heerlijk vlees, in het restaurant gehad. Het was meer dan voldoende met het voor en na-gerecht erbij. Funcurling was erg le...
We hadden een neven en nichten feestje , we hebben genoten eerst hebben we curling gedaan daarna jail ontsnapping gedaan en als afsluiter ovensteen postwagen het was allemaal goed geregeld klasse
curling en midget golf was gewellig, erg genoten allemaal, jong en oud. Lunch buffet was erg uitgebr.eid. Fijn personeel en alles tot in de puntjes geregeld. Wij komen graag terug om andere activiteiten uit te proberen
Het was een heel geslaagd feestje, met Curling als activiteit en daarna een warm en koud buffet en afsluitend het dessertbuffet! Tot in de puntjes goed verzorgd!
We zochten een leuke binnen activiteit voor ons gezin. Vanwege het leeftijdsverschil van de kinderen is het soms wat lastig om iets te vinden wat voor iedereen leuk is. We hebben genoten. Ipv bowlen hebben we voor fun-curling gekozen. Ontze...
Wij, opa en oma met dochter en twee kleinzoons, hebben gisteren genoten op de Curlingbaan! Was leuk om eens te doen! En een drankje en een paar bitterballen maakten het helemaal af!
Supergezellig gehad met de familie, curling met lunch beide een aanrader!!
We hebben ons 12,5 jaar huwelijksfeest gevierd we hebben curling gespeeld Daarna heerlijk gegeten Niks dan lof een dikke 10
Wij hebben met onze afdeling een goed verzorgd uitje gehad. Eerst een lekker uitgebreide lunch, vervolgens de jailchallenge met daarna curling en afgesloten met een borrel. Het uitje viel bij iedereen goed in de smaak!
Ik had een prijs gewonnen met de adventskalender van Groningen en mocht een activiteit uitkiezen bij de Postwagen. Ik had gekozen voor fun curling en het was dan ook daadwerkelijk heel veel fun! Daar wil ik nog aan toevoegen, dat het person...
50 jarig huwelijks feest gevierd. Ruime parkeergelegenheid. Na een uur Curling een zeer uitgebreid lunchbuffet gehad, erg lekker. Daarna nog een uur glow in the dark midgetgolf. De oudste 78 de jongste 9 en iedereen heeft genoten. We waren...
Het was weer fantastisch. Leuk gezellige medewerkers. Heel relaxt ook. We waren mooi op tijd voor jail challenge dus gingen eerst even een drankje doen. Als we eerder of later wilden beginnen was dit geen probleem. Ik kom er nu voor de 5...
Fantastisch middag gehad! Jail chalange en Curling gedaan. Jail chalange leuke simpele diverse spelletjes die je binnen 4 min moet doen, 1,5 uur vliegt voorbij. Curling toppunt ! Prima alternatief voor bowlen, en iedereen kan het! Servic...
Geweldige ervaring gehad! Personeelsuitje met ongeveer 25 man hier. De Postwagen is sowieso al 1 van de mooiste locaties in de hele omgeving en de activiteitenarena is heel indrukwekkend. Naast dat de Jail Challenge en het curlen waar we v...
Met ons bedrijf naar de Postwagen, prachtige zaak met vele zalen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Eerst hebben we curling gespeeld onder het genot van een drankje en bittergarnituur. Daarna erg lekker gegeten in het restaurant...
Familie feest gehad met WCPottenrace,Curling en Lasergame. Ook voortreffelijke lunch en Bulgaarse ovensteen. Geweldig verwend door het uiterst vriendelijke personeel.Echt een aanrader.
Personeels uitje gehad met de wc pottenrace en fun curling lachen, gieren en brullen. Heerlijk tussentijds gedronken en geborreld met de verrassingsplank. En geëindigd met de oversteen menu. Echt een aanrader!!!!
Afgelopen zondag hebben wij met kinderen en kleinkinderen een uurtje curling gedaan en daarna een bourgondische lunch. Alles was goed verzorgd en het was heel gezellig.
Voor de 60ste verjaardag van mijn vriend hebben we een heerlijke Bourgondische lunch gehad en een uurtje curling gedaan, alles heel goed verzorgd! Super gezellig!
heel gezellig//ober zeer behulpzaam/////spel curling met bediening positief //buffet de luxe was heerlijk. de hele familie in een grote zaal. voor herhaling vatbaar
Super goed georganiseerd. Wij deden curling en jail challenge. Tussenin genoten van de oversteek, erg lekker eten. Complimenten voor het concept!
Geweldige avond gehad met Funcurling en de Hongaarse Oversteen!! Top service en bediening!!
Super kinderfeestje gehad met Curling en kids lekkernijen met limonade. Aanrader!
Geweldige ervaring gehad! Personeelsuitje met ongeveer 25 man hier en naast dat de Jail Challenge en het curlen heel leuk waren was ik vooral te spreken over de ontvangst, de service en het personeel. Zoals zij werken is hoe het hoort! Vrie...
Gister gezellig met de familie wezen lunchen en aansluitend zijn we naar Plaza Posta gegaan om te Curlen! Super goed verzorgd.
In de Opkamer een klein feestje gevierd ter ere van 60 jarig huwelijk van mijn ouders. Alles van begin tot eind goed geregeld, meer dan voldoende eten en de activiteit (curling) was een erg leuke activiteit tussendoor. Ook goed te doen voor...
Goed voor elkaar! Wij hebben met een groep van 40 personen de Fun curling en de High tea gedaan. Het spel was heel leuk om te doen en voor iedere leeftijd. Het eten was vers en werd steeds opnieuw aangevuld. Wat overbleef, kregen we mee naa...
Superleuk funcurling gedaan en daarna heerlijk de gerechten van de ovensteen gegeten. Super vlotte bediening en gezellige ambiance.
We hebben 3 activiteiten gedaan: curling, glow in The dark golf en bowlen. Alledrie waren erg leuk, maar vooral curling vonden we geweldig! Daarna nog heerlijk gegeten in het restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Korto...
Samen met mijn zoon hebben we 18 holes mini-golf gedaan. Er leuke en mooie baan. We waren alleen in een half uurtje klaar. Hierna konden we curling proberen. We vonden dit beiden erg leuk en zullen dit zeker nogmaals doen. Het gebouw van Pl...
Wij waren op bezoek voor de familiedag met een zwaar gehandicapte zoon. Alles was tot in de puntjes geregeld, het eten was prima, curling was enorm leuk. Iedereen heeft genoten, onze zoon voorop. Nog een extra complimentje aan Chris van de...
Prima vermaakt met curling en daarna lekker gegeten.
Fun Curling was ontzettend leuk. We hebben genoten. Nadien eten. Bulgaarse ovenstenen. Super! Echt waar voor je geld. En met een elektronisch pasje, waar je al je consumpties opzet, en je reserveringen opstaan, helemaal goed en gemakkelijk....
Leuk teamuitje gehad met (junior) reporters, cameramensen en ouders! Curling en Bowlen! Iedereen heeft genoten!
Heel geschikt voor alle leeftijden. Curling en steenoven ter ere van 60-jarig huwelijk ouders. Alles goed georganiseerd
Bijzonder leuk en gezellig. Zowel de jail challenge als het curling vielen bij ons en onze (volwassen) kinderen enorm in de smaak. Vriendelijk en attent personeel, alles was perfect verzorgd en geregeld. Vijf sterren!!
Samen met neven en nichten gegeten en curling gedaan, was heel erg leuk! Zeker een aanrader
Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen curling gedaan , was erg leuk.Alles prima en zo gemakkelijk geregeld . Vriendelijk personeel . Top , zeker voor herhaling vatbaar
Prima verzorgd warm en koud buffet voor af curling gedaan.In een woord GEWELDIG.
Als teamuitje de lunch + vetbiken + curling gedaan. Werd super mee gedacht met opties ivm regen. Uiteindelijk niet nodig gehad maar mogelijkheden genoeg. Wij komen graag weer en bevelen het zeker aan!
Curlen was erg leuk. Alles was prima geregeld!
Zeer geslaagd uitje met onze vriendenclub. Curling en midgetgolf glowing in the dark waren hilarisch. Nadien met elkaar gegegeven in restaurant.Ovensteen is een aanrader.Eens een keer iets heel anders.
we hebben een uurtje curling gedaan en daarna een uur de wc pot race. we hebben een geweldige middag gehad met heel veel plezier
Perfect georganiseerd teambuildingsuitje! Leuke competitie met WC-pottenrace en Curling, lekker geborreld en gebbqt!! Voor herhaling vatbaar!
Perfect georganiseerd teambuildingsuitje! Leuke competitie met WC-pottenrace en Curling, lekker geborreld en gebbqt!! Voor herhaling vatbaar!
Met bijna 40 medewerkers een teamuitje gehad. Eerst een officieel gedeelte, daarna koud/warm buffet (heerlijk! , naast veel ander eten, ook bloemkool, wortel en sperziebonen, top!) Daarna in 2 groepen gesplitst, de ene groep ging fun curlin...
Gezellige middag gehad met de familie. (Curling) Nadien nog een drankje gedaan en er werd ons zelfs nog tafel spellen aangeboden waardoor het nog gezelliger werd! De andere pakte de biljart of Air hockey. Dik tevreden!
Een geweldige avond gehad met kinderen, kleinkinderen en aanhang. Het curling was een hele leuke bezigheid, de bediening was prima en op het eten, "bulgaarse steen" menu was niets aan te merken. Zelfs het glutenvrije menu was dik in orde. H...
We hadden een broer zussen dag, met z,n zevenen erg genoten. Personeel zeer gedreven en zeer vriendelijk. Escaperoom aan te bevelen erg leuk. Daarna curling en Glow in the dark gedaan ook zeer geslaagd. En dan het eten, dat was voortreffe...
we waren hier met een personeelsuitje. Curling en de alleskunner gedaan, beide erg leuk! Borrelplank en aansluitend buffet Deluxe waren beide tip top in orde. Fijne bediening. Vandaag zelfs nog gebeld door de Postwagen om te horen hoe het n...
We hebben tijdens het teamuitje lekker gegeten in het restaurant. Het eten en de bediening was dikke prima. Na het eten zijn we naar Plaza Posta gegaan voor Fun Curling, heel erg leuk om een keer te doen! Iedereen was erg enthousiast over d...
Goed gegeten in de Postwagen, mooie locatie. Daarna curling, gezellig! Enige minpuntje was de onjuiste puntentelling vanwege cameradefect, maar dat werd keurig opgelost.
We hebben curling gedaan, was heel leuk, goede en vriendelijke bediening. Een gezellige sfeer in de mooie locatie. Daarna van de kaart gegeten in het restaurant, bediening was vriendelijk en goed. Eten was heerlijk en mooi opgemaakt en w...
Het was een geslaagde middag met : bowlen,blow in the dark en curling .
Prachtige locatie, we hebben een uurtje gebowld, daarna gezellig bijgekletst. We komen graag terug voor 1 van de vele activiteiten
Heerlijke middag gehad in de Postwagen. Begonnen met een heerlijke bourgondische lunch. Heerlijk eten, attente en vriendelijke bediening! Daarna curling. Opnieuw veel vriendelijk personeel, geduldig ook. Dus: een mooie (verjaardags)middag....
Het was geweldig Curling was weer eens wat anders en de rest was goed georganiseerd. De muziek stond hard daar worden de meesten druk van in hun hoofd. En het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. De prijzen waren super.
Met een groepje pre-pubers een leuk fun curling feestje gehad. Spannend tot het eind. Met ranja en iets lekkers erbij. Goed geregeld allemaal!
Curling is een aanrader! Weer eens wat anders. En leuk voor alle leeftijden.
Verassend leuk dat curling!
Curling gedaan leuk om te doen! Goede uitleg gehad. Geslaagd uitje.
Diner, Curling en Glow in de Dark. Alles was zeer goed en vriendelijk personeel tof .
Mooie locatie. Curling erg leuk om te doen. Meeste personeel erg jong waardoor ze niet alles wisten maar wel navraag deden. Reteo games steld niet veel voor, onduidelijk waarom nou te reserveren maar wel grappig. We komen zeker nog een kee...
Prima tot in de puntjes verzorgde familiedag, en zeer vriendelijke bediening !
Het was erg leuk en gezellig een aanrader
We waren met 8 volwassenen en 2 kleine kinderen en hebben een heerlijk goed verzorgd uurtje gebruik gemaakt van de curlingbaan. Niemand van ons had dit eerder gedaan en we waren allen enthousiast en komen zeker nog eens terug. Er was speelg...
Zeer geslaagd curl-uitje gehad met ons team. We komen zeker nog een keer terug. Zeer vriendelijk personeel en legio mogelijkheden voor een volgend teamuitje!
Leuke plek, leuke sfeer met meer dan voldoende activiteiten en een goede bediening tussen en tijdens de games door. Bowlen, Curling etc kan met leuke groottes van groepen.
Heerlijke lunch en daarna curling gedaan en lasergamen. Prachtige middag gehad, alles was goed geregeld, in gezellige locatie en sfeer en aardig personeel. Gewoon TOP.
Leuke middag/avond gehad met familie voor ons veertig jarig huwelijk, het was allemaal goed verzorgd. Ook de bediening was prima, compliment voor Chris !
Wij hebben een Teamuitje gehad met de collega's van Sociale Zaken gemeente Het Hogeland. Meerdere activiteiten gespeeld en heerlijk gegeten. Alles super goed verzorgd! Vriendelijk personeel en allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Wij ko...
Sinds een paar maanden houden we hier onze maandelijkse DoMiBo (donderdagmiddagborrel). Warme- en koude hapjes waren, evenals de drankjes, weer uitstekend verzorgd. Iedere maand doen we, naast eten en drinken, een andere activiteit. Dit kee...
Hebben genoten allemaal
Fun curling was leuk , bitterballen lekker en bediening prima. Daarna nog gezelllig blijven borrelen. Vonden het wel ontzettend koud in de Plaza
Een lunchbuffet gehad, wat goed was in een sfeervolle omgeving en leuk bedienend personeel. Daarna curling gedaan. Was ook leuk in een leuke omgeving.
Het was super geregeld! Heel leuk en behulpzaam personeel, en een prachtige locatie. Dikke aanrader.
Erg leuk personeelsuitje gehad. Keurig en prettig geregeld door Marije van de receptie. Curling en Escape Room. Met tussendoor een heerlijk lunchbuffet. Zeker een aanrader.
We hebben curling gespeeld en heerlijk gegeten in de Farmhouse. Goede uitleg over het buffet en prima personeel.
wij zijn zaterdag 3 september geweest met een bruid to be. wij hebben genoten en het was super gezellig. eten was lekker en personeel was vriendelijk. voor herhaling vatbaat groet en tot de volgende x. Team Ceresbruidje
Wij hebben genoten van het eten en de spellen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar
Wij hebben een leuke middag gehad met curling en laser-gamen! Prima locatie en zeker voor herhaling vatbaar!
Samen met de collega's hebben we een leuk personeelsuitje bij jullie gehad. We hebben veel plezier gehad met de activiteiten, curlen, bowlen en midgetgolf glow in the dark. Het buffet waar we daarna van konden genieten was ook prima. Ruime...
Personeelsfeest gehad. Bowlen, curling en lopend buffet. Alles was top geregeld.
Was geweldig, een echte aanrader. Bedankt voor de super service.
Een gezellige middag met familie gehad. Leuke activiteiten voor alle leeftijden! Een prachtige locatie, gezellig ingericht en deskundig personeel dat ons goed verzorgd heeft.
Verjaardag gevierd met ons gezin. Leuke activiteiten gedaan een hele gezellige middag gehad. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Gisteren een zeer geslaagde avond gehad met eten , curling en de geweldige wc pot race. Alles was super verzorgd. En zeker voor herhaling vatbaar. Namens de personeelsvereniging van Bauhaus Groningen bedankt.
Familiemiddad gehad. Activiteiten voor alle leeftijden. Alles liep goed. Hele vriendelijke bediening. Als afsluiter heerlijk gegeten in het restaurant.
Wij hebben een geweldige middag/avond gehad. Alles liep op rolletjes. Bediening goede benadering .
Familiemiddag, goede accomodatie, bediening en sfeer! Volop keuze in activiteiten voor jong en oud! Aanrader!
We hebben het pensioen van onze collega gevierd door eerst te curlen en daarna heerlijk te genieten van een uitgebreid buffet. We zijn op onze wenken bediend. Aardig personeel en mooie voorzieningen. Echt een aanrader!
Geweldig avond gehad. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Niks is te gek, doen graag moeite voor je. Wil je een leuke avond weg? Zeker aan te raden!! Jan de curling man. Wat een topper is dat!!! Bedankt Jan! We hebben enorm gelache...
zeer ontspannen curling gespeeld en nadien heerlijk gegeten.Bediening was optimal
We kwamen voor curling 2.0. Hartstikke leuk om te spelen, veel plezier gehad met kinderen en kleinkinderen. Prachtige inrichting, leuk ook om rond te kijken en gezellig druk.
We hebben een geweldige middag en avond gehad. Communicatie vooraf is erg prettig, er wordt flink met je meegedacht. Er wordt goed rekening gehouden met verschillende diëten. Locatie en eten is uitstekend verzorgd. Zeker een aanrader en we...
Zeer gezellig en heel fijn dat er in deze coronatijdperk met avondklok toch iets georganiseerd kon worden met het hele team! FunCurling was erg leuk en gezellig en hetzelfde geldt voor Glow in the Dark midgetgolf!
Iedereen kijkt met veel plezier terug op ons afdelingsuitje. Curling, Escaperoom en de spelletjeshal zorgden voor veel gelach, fanatisme, uitdaging en plezier! Een leuke middag in ongedwongen sfeer, afgesloten met een heerlijk buffet. Aanra...
Super leuke avond gehad met brandweer Leek. Bediening was top en en allemaal erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Hartelijke ontvangst in de activiteitenarena. Het was zichtbaar dat onze leerlingen van 15-17 jaar dit een heel plezierig uitje vonden. Ontspannen sfeer. Ze konden zelf kiezen wat ze gingen doen qua spel/activiteit (o.a. Bowlen, WCpot-racen...
Gewèldige dag bij jullie gehad! Curling, Glow in the dark Golf en een heerlijke lunch. TOP
Geweldige opzet voor zowel jong als oud. Ontvangst als zeer welkom ervaren en zeer goede uitleg door Jan. Jullie hebben een leuk team aan medewerkers staan
Hele leuke middag gehad! Glow in the dark golf en curling gespeeld, ontzettend leuk ingericht en toegankelijk. Relatief goedkoop voor zeer leuk uitje! Het personeel was ook heel vriendelijk. We komen zeker terug om nog meer activiteiten uit...
Voor de introductieweek hier een activiteit georganiseerd met 150 mensen. Ontzettend leuke activiteiten en gezellig personeel. Wij komen zeker nog een keer terug!
Samen met mijn kinderen curling en gegeten. Super geregeld en zeer goeie kwaliteit eten.
Zondag 8 augustus eerst een high tea gedaan daarna curling, het personeel is heel enthousiast en klantvriendelijk, goede sfeer
Superleuk en wat veel is er te doen..wij hebben glow midgetgolf en curling gaan doen.. leuk personeel ,kortom super ervaring
We hebben een onwijs leuke familiedag gehad! Eerst op de moonwalkers, VETbikes en pretfietsen. Later een potje curling en afsluitend een lekker diner. Grote complimenten!!
Gisteren met z'n 4en Curling en Glow in the dark Midgatgolf gedaan. We vonden het alle vier super leuk om te doen. Alles corona proof, geweldig. We komen zeker een keer weer.
Een familie uitje gehad. Curling en Glow Golf...fantastische middag gehad. Super vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot gauw!
Wat hebben we een leuke middag gehad. Glow in the dark. Curling erg leuk en heerlijk gegeten. En alles zo goed verzorgd en aardig personeel. In een woord GEWELDIG!!!
We zijn met 85 brugklassers de arena in gegaan om curling, bowlen en glow midgetgolf te doen. Het personeel is niks te gek en ze maken er een waar feestje van!
Wij zijn gisteren 30 augustus bij jullie geweest we hebben het spel Curlingen gedaan met z,n zessen het was geweldig leuk spel de bediening is heel aardig Dus we komen vaker een dikke tien tot later
Vanwege de verjaardag van onze moeder een klein feestje gevierd bij De Postwagen. Eerst met z'n 8-en fun curling gedaan, echt superleuk. Zelfs onze 75-jarige moeder kon goed meespelen. Daarna heerlijk gedineerd. Bediening is erg attent en n...
Gisteren curling, glow in the dark golf geboekt. Was erg leuk om te doen. Daarna hadden we nog zin om te bowlen en dat kon ook nog. Mooie banen daar en heerlijke grote banken om te zitten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom hie...
We hebben curling en golf in dark glow gedaan. Alles perfect geregeld; klantgerichte benadering door de medeewerker. Mooie locatie!
Heerlijk curling 2.0 gedaan. Dank voor de leuke ervaring namens fysiotherapie Martini Ziekenhuis
Afgelopen maand na de opening van het activiteitencentrum drie keer bij de postwagen geweest. Goede service en wat een prachtig nieuw gebouw. Zowel bowlen, curling als retrogames kan ik erg aanraden. Leuke activiteiten voor vrienden of fami...
Wij hebben op 19 februari een geweldige avond gehad met het stamppot buffet en het curling. En één woord geweldig geregeld. Personeelsvereniging Certe
Veelgestelde vragen over Fun Curling 2.0
Wat is leuk vooraf of na de activiteit?
Natuurlijk de PostArcade.
- Arcade games zijn perfect om vooraf of na je activiteit te doen!
Arcade is ook geschikt om een pauze in een dagprogramma op te vullen.
Vanaf welke leeftijd is Curling geschikt?
Als er ook volwassenen aanwezig zijn (aanbevolen), is deze activiteit prima te doen voor kinderen vanaf 7 jaar.
Hebben jullie airconditioning bij deze binnenactiviteit?
Ja.
- In de zomers is het aangenaam koel, in de winters is het behaaglijk warm.
Is het ook mogelijk om een activiteit te combineren met eten?
Elke activiteit kan worden gecombineerd met een lunch of diner. Jullie kunnen voor of na de activiteit gebruik maken van onze verschillende opties voor eten. Kijk eens naar ons Bourgondische lunchbuffet, Ovensteen 'shared dining' of een Warm koud buffet in een privézaal en onze andere opties voor eten.
Er wijzigt iets (bijvoorbeeld: aantal personen), wat kan ik wel doen en wat moet ik niet doen?
Misschien heb je wijzigingen voor je offerte of reservering. Bijvoorbeeld een wijziging in het aantal personen. Wat kan je dan doen?
Wat je wel kan doen:
- Jouw huidige reservering of offerte heeft een uniek referentienummer. Geef in een e-mail de gewenste wijzigingen door en noem dit nummer.
Wat je niet moet doen:
Het is niet nodig en ook niet de bedoeling om enkel voor wijzigingen een nieuwe offerte aan te vragen.
Van hoe laat tot hoe laat zijn jullie open?
Bekijk de openingstijden.
Kan ik deze activiteit combineren met andere activiteiten?
Ja. Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies een datum voor je activiteit(en) en vink aan dat je een offerte of reservering wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
- Vervolgens kun je de gewenste activiteit(en) toevoegen.
(Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.)
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies eventueel een datum en vink aan dat je een offerte wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste onderdelen toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Is het mogelijk om hapjes te bestellen tijdens de activiteit?
Ja.
Kan ik als ouder/begeleider gratis mee als ik enkel kom kijken?
Ja, wanneer dat vooraf duidelijk gemeld wordt bij het aanwezige personeel.
Soms zijn er ouders of begeleiders bij kinderactiviteiten. Zij kunnen gratis naar binnen wanneer ze alleen komen kijken. Dus zonder stick bij Glow in the Dark Midgetgolf, zonder naamsvermelding bij Bowlen in stijl, enzovoort.
Het is vooraf belangrijk dat het personeel hiervan op de hoogte is.
Hebben jullie arrangementen?
Je kunt zelf een arrangement samenstellen door onderdelen (zoals activiteiten en eten) toe te voegen aan je offerte of reservering. Combineer je activiteit bijvoorbeeld met één van de volgende aanbevolen opties:
- Ovensteen 'shared dining', vanaf 2 personen
- Bourgondisch Lunchbuffet, vanaf 2 personen
- Lunchbuffet, vanaf 8 personen
- Indoor Barbecue, vanaf 20 tot 40 personen
- Warm en koud buffet, vanaf 20 personen of meer
- Stamppotbuffet, vanaf 20 personen of meer
- Drankenarrangement, alleen in combinatie met een maaltijd
Bekijk Activiteiten en Eten voor alle combinaties
Hoeveel curlingbanen zijn er? Hoeveel spelers per baan?
Er zijn 5 curlingbanen beschikbaar, maximaal 6 spelers per baan. De capaciteit is 30 spelers per tijdsblok (55 minuten).
Hebben jullie meer dan 30 spelers? Je kunt deze activiteit met andere activiteiten combineren en vervolgens rouleren.
Moet ik reserveren? Hoe kan ik reserveren?
Reserveren wordt sterk aangeraden. Activiteiten bij Posta7 zijn regelmatig volgeboekt. Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies een datum voor je activiteit en vink aan dat je een reservering wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste activiteit(en) toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Let op: je kunt reserveren zonder te betalen. Betalen kan op de dag zelf (pin/contant) of achteraf (factuur).
Kan ik deze activiteit ook nog last minute reserveren?
Deze activiteit kun je prima online nog last minute reserveren (wanneer er nog plek is).
De beschikbare tijden worden weergegeven in de online reserveringsmodule.
- Zie je last minute geen beschikbare tijden? Dan geldt specifiek voor deze activiteit dat er geen plek meer is.
- Bellen heeft dan ook geen zin. Bij sommige andere activiteiten loont bellen soms wél, bekijk dit per activiteit bij de Veelgestelde vragen.
Wat zijn de mogelijkheden voor de drankjes?
Er zijn verschillende opties voor het drinken.
- Zo kun je onder andere kiezen voor losse drankjes (op nacalculatie/op rekening) en een drankenarrangement (alleen in combinatie met een maaltijd)
- Bij Posta7 zitten QR-codes op elke tafel die met een smartphone gescand kunnen worden. Kies de lekkerste hapjes en drankjes van de borrelkaart. Vervolgens kan de keuze worden gemaakt om direct te betalen (met IDeal) of om de bestelling op de bestelkaart te zetten. De bestelkaart wordt na afloop afgerekend en kan ook per gezin, per stel of per persoon aangemaakt worden.
Neem de mogelijkheden door.
Wat zijn de verschillen tussen curling (standaard) en Fun Curling 2.0?
- Fun Curling 2.0 biedt extra vermaak dankzij lichteffecten en de automatische puntentelling op de digitale schermen. Die interactiviteit creëert een leuke spelbeleving. Bij curling (standaard) moeten er mensen kijken, vergelijken en noteren.
- Fun Curling 2.0 heeft een aangename temperatuur, de jas kan gerust uit. Dat komt door het gebruik van synthetische ijsbanen. Bij curling (standaard) is het over het algemeen vrij frisjes.
- Fun Curling 2.0 is zonder intensief bezemwerk meer ontspannen: hoe je de stenen schuift wordt veel belangrijker én de stenen worden na de ronde automatisch teruggeschoven door een uniek systeem. Bij curling (standaard) is het bezemwerk nog best pittig en moet je meerdere keren heen en weer lopen over het ijs.
Nog even verder kijken?
Naar overzicht Alle activiteiten