Lunchproeverij zaterdag & zondag
Over Lunchproeverij zaterdag & zondag
Aanrader: verwen de smaakpapillen met een lekkere lunchproeverij bij ons restaurant 'De Postwagen'. Een smaakrijke lunch met geluksmomentjes.
Lunchen bij De Postwagen is een vertrouwd begin van de middag voor verschillende doelgroepen. Van het gezellige tweetal dat regelmatig samen luncht (vriendenlunch) tot de vlotte ondernemer (zakenlunch). Ook gezinnen en kleine groepjes schuiven vaak aan. Dat komt omdat de proeverij voor iedereen wat moois biedt.
Zoveel mogelijk producten komen uit de directe omgeving. Er is sprake van bediening aan tafel.
Geserveerd op gezellige etagères.
Lunchproeverij ‘De Postwagen’
Een gevarieerde en complete lunch met hartige favorieten. Ideaal voor een gezellige lunch aan tafel.
De lunchproeverij bestaat uit:
• Keuze uit 3 wisselende soepen
• Spiesje met mini gehaktballetjes
• Zalm wrap
• Mini kroketburger
• Club sandwich
• Frisse salade
Geserveerd op gezellige etagères.
Voordelen van deze optie
- Geliefde lunch
- Smaakvol en stijlvol
- Prachtige locatie
Recensies voor Lunchproeverij zaterdag & zondag
5 / 5Vanwege een teamuitje bij PostA7, alles tot in de puntjes toe goed geregeld, heerlijke lunch en de "Jailchallenge" was een super leuke activiteit. We komen zeker weer voor een superleuke middag.
Gezellige en goed verzorgde lunch en vervolgen met de famililie Funcurl beleefd. Een geweldige ervaring.
Wij zijn recent bij De Postwagen geweest voor ons bedrijfsfeest en het was van begin tot eind fantastisch geregeld. De hele dag was gevuld met leuke activiteiten en heerlijk eten. We begonnen met een uitgebreide lunch, gevolgd door de BBQ D...
Mijn verjaardag heb ik hier met mijn partner, kinderen en kleinkinderen gevierd. Eerst een potje curling: erg leuk! Zelfs onze kleinzoon van vier kon met een beetje hulp goed meedoen. En prima vooraf uitgelegd door medewerkster. Sowieso von...
We hadden een familiedag. Arrangement met koffie, gebak, een uur curling en aansluitend Bourgondisch buffet. Het was super geregeld. Alles top voor elkaar en het eten was ook heerlijk. Volgend jaar komen we weer.
Afgelopen zaterdag en vandaag, dinsdag hebben wij mijn verjaardag gevierd in de Postwagen. Zaterdag met onze kinderen en kleinkinderen. We hebben de Jail Challenge gedaan en gebowled. De begeleiding van de diverse onderdelen was prima gereg...
Met kinderen en kleinkinderen mijn verjaardag gevierd. Begonnen met een heerlijk lunchbuffet. Daarna jail challenge, uurtje borrelen en fun curling. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en zeer attent. We hadden een prachtige middag.
Met de familie eerst heerlijk gegeten van het bourgondisch lunchbuffet en daarna het Ik hou van Holland spel gespeeld. Onder leiding van quizmaster Tim hebben we een ontzettende leuke middag gehad waarbij we veel gelachen hebben. Compliment...
Onze familiedag was een groot succes bij jullie op locatie. We hadden een heel programma van 10.00 tot 20.00 uur; Jail Challenge, Bourgondische lunch, Ik hou van Holland, Karaokeroom en Ovensteen. Op en top genoten van alles. Super gastvrij...
Geweldige lunch met onze buren. Super gezellig, heerlijk eten! En erg vriendelijk en leuke bediening .
We hebben afgelopen zondag, op onze familiedag, met 10 personen genoten van de koffie met taart, een glaasje en een prima Bourgondische lunch. Attent en zeer vriendelijk personeel! We komen graag terug.
Wat hebben we een heerlijke goed verzorgde middag 11-5 bij jullie gehad. Een fijn ontvangst en door het mooie weer konden we zelfs buiten van de Bourgondische lunch genieten, er was keuze genoeg, heerlijk vers. Daarna hebben we nog een uur...
Na een heerlijke uitgebreid lunchbuffet, de jail challenge gedaan, erg leuke uitdagingen, tijd vloog voorbij, daarna fun curling, ook erg leuk, je wordt steeds fanatieker….. Het was er gezellig druk, vlot en vriendelijk personeel Kortom; he...
Gisteren een leuke middag gehad met een rondje lasergamen i.c.m. lunchbuffet. Alles was heel goed geregeld en je werd goed begeleid. Aan te bevelen!
Voor de 2e keer hier geweest eerst de lunch en daarna bowlen met kinderen en kleinkinderen Geslaagde dag!
Ontzettend leuke middag gehad!Eerst een heerlijk lunchbuffet en daarna de escape room in. En dat was zo super leuk. Een echte aanrader voor jong en oud !!Leuke middag om op terug te kijken.
Het was heel goed geregeld en wij hebben erg genoten van het Bourgondisch buffet, bowlen en de jailchallenge. Tussendoor konden de kleinkinderen hun prima vermaken met snuffelen, flipperkasten en andere spelletjes. Prachtige locatie en aanr...
Wij hebben over heerlijk geluncht. Wat een keuze aan broodjes warme en koude gerechten. Personeel wat erg vriendelijk is. Het was gewoon top. Ps we hebben nog nooit zulke lekkere mosterdsoep gehad. En een paar personen van de groep vonden d...
Ik heb mijn 90 ste verjaardag gevierd en het was een sukses. Fijn om in de aparte ruimte te zitten en een heerlijk bourgondisch buffet. De bediening was heel aardig attent en goed.
We hebben een super leuke middag gehad. Veel gelachen! Alles was goed verzorgd en de lunch was ook heerlijk! Zeker een aanrader voor een teamuitje!
Heerlijke lunch veel keus en erg lekker.! Bediening was vriendelijk.
We waren er met een vrijgezellenfeest. Hele goeie lunch en zeer flexibel. Het aantal mensen schommelde wat in de weken ervoor en op de dag zelf. Maar dat was allemaal geen probleem.
Met mijn familie, kinderen, kleinkinderen en een paar goede kennissen eerst geluncht en daarna met elkaar wezen bowlen. Alles was tot in de puntjes verzorgd mede dank zei onze vriendelijke gastvrouw. Komen we terug: zeer zeker.
Voor het eerst sinds 1990 weer een familiedag gehad. Wij waren met een groepje van 18 personen, oom en tantes, neven en nichten. Gelijk bij ontvagst hadden koffie met iets lekkers, daarna een overheerlijke lunchbuffet er ontbrak ons aan ni...
Genoten met de hele familie van de lunch en de Jail Challenge!! Top!
Wij hebben genoten van een Bourgondische lunch. Begonnen met een heerlijke kop gebonden soep. Daarna langs een uitgebreid buffet Echt veel keus Allerlei broodjes, salades, fruit, warm vlees en genoeg beleg. Super vriendelijk personeel....
Familie dag van 70+ t/m 3 jaar, eerst een lunch en daarna glowing in the dark midget golf, was een succes, de nazit met speeltuin( buiten) voor de kids buiten maakte het compleet, vriendelijk personeel met voldoende inlevings vermogen, beda...
curling en midget golf was gewellig, erg genoten allemaal, jong en oud. Lunch buffet was erg uitgebr.eid. Fijn personeel en alles tot in de puntjes geregeld. Wij komen graag terug om andere activiteiten uit te proberen
Een gezinsuitje werd begonnen met (prima) koffie + gebak. Glow in the dark was een leuke ervaring voor jong en oud. Alle kleinkinderen van 1,5 tot 18 jaar konden meedoen. Lunch-buffet was goed verzorgd en voldoende. Vriendelijk personeel.
Lunch en escape room was een mooie ervaring. Vriendelijke personeel.
Supergezellig gehad met de familie, curling met lunch beide een aanrader!!
We hebben de 93ste verjaardag van m'n moeder hier gevierd. Het was fantastisch! Goede bediening, eten en drinken. Echt een grote keuze uit spelen. Ook m'n moeder zei; voor herhaling vatbaar!
Heerlijk geluncht met een groep van 12. Dikke 10
Lunch, Jail challenge, afgesloten met een drankje. Een teamuitje met zijn negenen. Voor ieder een verrassing wat het precies was. Ieder heeft genoten, leuke gezellig onderkomen en leuke spellen. Een aanrader
50 jarig huwelijks feest gevierd. Ruime parkeergelegenheid. Na een uur Curling een zeer uitgebreid lunchbuffet gehad, erg lekker. Daarna nog een uur glow in the dark midgetgolf. De oudste 78 de jongste 9 en iedereen heeft genoten. We waren...
50 jarig huwelijks feest gevierd. Ruime parkeergelegenheid. Na een uur Curling een zeer uitgebreid lunchbuffet gehad, erg lekker. Daarna nog een uur glow in the dark midgetgolf. De oudste 78 de jongste 9 en iedereen heeft genoten. We waren...
Met de familie (oud en jong) glow in the dark Midget Golf. Iedereen heeft genoten. Daarna heerlijk met elkaar geluncht. Voor elk wat wils gewoon, vegetarisch en vegan! Een échte aanrader voor een familiedag.
Het was een heerlijke lunch, veel keuze en fijn dat het een lopend buffet was. Zeer vriendelijk, begripvol en behulpzaam personeel!
Gezellig met jong en oud genoten van een heerlijk Bourgondisch Lunchbuffet ,daarna met 5 teams lekker fanatiek de strijd aan gegaan in de jail challenge. We hebben genoten. Alles dik voor elkaar. Bedankt.
Familie feest gehad met WCPottenrace,Curling en Lasergame. Ook voortreffelijke lunch en Bulgaarse ovensteen. Geweldig verwend door het uiterst vriendelijke personeel.Echt een aanrader.
Ontvangst en bediening heel vriendelijk. Lunch was zeer gevarieerd, goed verzorgd en heel smakelijk. Het was fijn, dat er ook halve kopjes soep geserveerd konden worden.
Afgelopen zondag hebben wij met kinderen en kleinkinderen een uurtje curling gedaan en daarna een bourgondische lunch. Alles was goed verzorgd en het was heel gezellig.
Super leuke middag gehad. Lunch en jaill challenge met kinderen en kleinkinderen Iedereen was vol lof…voor herhaling vatbaar.????
Super leuke middag gehad. Lunch en jaill challenge met kinderen en kleinkinderen Iedereen was vol lof…voor herhaling vatbaar.????
We hebben met lieve vrienden gezellig glow in de dark midget golf gespeeld en daarna heerlijk genoten van de lunch. We hebben genoten van alles en ook het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Een fantastische manier om ons 35 jari...
Voor de 60ste verjaardag van mijn vriend hebben we een heerlijke Bourgondische lunch gehad en een uurtje curling gedaan, alles heel goed verzorgd! Super gezellig!
Mooie familiedag gehad. De locatie is prima te bereiken met voldoende parkeergelegenheid. We hebben gezellig koffie gedronken, een lunch gehad en midgetgolf gedaan. De zalen zijn gezellig ingericht, vriendelijk personeel, alles rolstoeltoeg...
Prima en duidelijk contact vooraf en tijdens de dag prima. Heerlijke verzorging met goede lunch en fantastisch diner.
Met z'n achten genoten van het uitgebreide lunchbuffet, ontspannen sfeer en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!
We hebben met ons team de jail challenge gedaan, daarna een heerlijke lunch gehad en nog wezen laser gamen. Het was in 1 woord: Fantastisch! Iedereen was enorm fanatiek en het was ontzettend goed georganiseerd. Onze dank !
Gister gezellig met de familie wezen lunchen en aansluitend zijn we naar Plaza Posta gegaan om te Curlen! Super goed verzorgd.
In de Opkamer een klein feestje gevierd ter ere van 60 jarig huwelijk van mijn ouders. Alles van begin tot eind goed geregeld, meer dan voldoende eten en de activiteit (curling) was een erg leuke activiteit tussendoor. Ook goed te doen voor...
Wij hadden zondag 24 sept een Lunch met kinderen en kleinkinderen. Mooie plek en prima verzorgd. Personeel ook erg vriendelijk.
Voor een vriendinnen weekend heerlijk komen lunchen met zijn zessen en twee activiteiten gedaan. Heel flexibel en vriendelijk personeel. I.v.m. de regen konden we in overleg de buiten en binnen activiteit omdraaien zonder problemen. Alles e...
Heel geslaagde Bourgondische Lunch. Lekker eten, ruime keus in warm en koud. Vriendelijk personeel
We hebben ons 55 jarig huwelijk hier met kinderen en kleinkinderen gevierd. Begonnen met een voortreffelijke lunch, om daarna te bowlen en glow in de dark te spelen. Een groot succes, natuurlijk zaten er tussen de activiteiten pauze’s waa...
Fun Curling was ontzettend leuk. We hebben genoten. Nadien eten. Bulgaarse ovenstenen. Super! Echt waar voor je geld. En met een elektronisch pasje, waar je al je consumpties opzet, en je reserveringen opstaan, helemaal goed en gemakkelijk....
We hebben heerlijk geluncht, het misverstand met dieetwens werd naar volle tevredenheid opgelost. De jail challenge is een aanrader voor jong en oud. Al met al een mooi geslaagd uitje.
we hebben genoten van een heerlijk Bourgondisch lunchbuffet. Echt een aanrader.
Als teamuitje de lunch + vetbiken + curling gedaan. Werd super mee gedacht met opties ivm regen. Uiteindelijk niet nodig gehad maar mogelijkheden genoeg. Wij komen graag weer en bevelen het zeker aan!
Met recht een uitje met geluksmomentjes gehad met onze familie tijdens de fijne lunch bij jullie. Dankjewel voor de goede sfeer en de vriendelijke bediening!!
Heerlijk Bourgondisch buffet. Fijne plaats aan een ronde tafel met 4 volwassenen en drie kinderen
Eerst gebowld en toen Bourgondische gegeten lekker en veel
Superleuke ervaring op de VETbike! Aanrader voor gezins-, familie- of teamuitje. Lunch na die tijd was uitgebreid en goed moment om even ervaringen te delen. Klantvriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Goede brunch gehad, prima geregeld voor 23 man! Daarna 2 activiteiten gedaan, ook prima geregeld , zowel de uitleg, het spel en de horeca
We hebben genoten van het Bourgondisch lunchbuffet. Alles was tot in de puntjes geregeld. Ook de bediening was perfect, totaal niet opdringerig. Bovendien was het heel gezellig. Voor herhaling vatbaar!
Wij hebben een heerlijke en goedverzorgde Bourgondische lunch gehad. We hebben genoten met elkaar en bovendien was het gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Leuke vriendendag gehad: lekker gegeten van het goed verzorgde bourgondische lunchbuffet, personeel wat regelmatig vroeg of alles naar wens was en een gezellige pub quiz tot slot.
Met m’n collega’s eerst heerlijk geluncht en daarna glow in the dark midget golf gedaan. Was supergoed geregeld, echt een aanrader!
Heerlijk genoten van een glutenvrije lunch! Alles goed verzorgd en vriendelijk personeel!
Heerlijke brunch gehad samen met de kinderen en kleinkinderen... komen zekers nog eens terug!
Het was weer zoals we het gewend zijn. Met 4 dames geluncht, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. We komen al jaren bij jullie voor een high tea, wat ook geweldig is. We komen vast terug.
Wat een prachtige middag hebben we bij jullie gehad...heerlijk gebruncht en daarna lasergamen. Jullie vriendelijkheid heeft er mede voor gezorgd dat mijn verjaardag een succes is geworden.
Zaterdag met een grote groep glow-in-the-dark golf gespeeld en aansluitend een lunch. Uitstekend geregeld! Er waren wat wensen (allergie, vegetarisch) maar dat was geen enkel probleem. Prachtige locatie ook!
Supermiddag gehad, vriendelijk personeel en heel mooi pand!????
Wij hadden gisteren een vrijgezellenfeest in de Postwagen. We begonnen met de lunch, ontsnapten in de escape room en bleven nog gezellig naborrelen. Wat een leuke locatie, vriendelijk en kundig personeel, in dienst van de klant.Er was geen...
Bij aankomst genoten we van een rijk verzorgd Bourgondisch Lunchbuffet, waarna we met kinderen en kleinkinderen Escaperoom hebben gedaan, tussendoor een drankje en hapje en daarna nog zijn gaan Curlen. Een bijzonder mooie dag in een geweldi...
Lunchbuffet en aansluitend bowlen, lekkere verse gerechten en broodjes daarna nog goed verzorgd op de bowlingbaan. Jullie hebben het goed voor elkaar, goed verzorgd, vriendelijk en professioneel. Bedankt en tot de volgende keer.
Zondagmiddag een super gezellig lekker en uitgebreid lunchbuffet met onze familie gehad. Personeel is top.
Heerlijke Bourgondische lunch gehad op zondag, ga zo door!
we hebben genoten van de lunch was er lekker en goed verzorgd
Heerlijk en goed verzorgde lunch gehad op zondag. Voor herhaling vatbaar
We hebben een erg leuke ochtend met aansluitende lunch gehad. We waren met een groep van 18 personen in de leeftijden van 1 tot 79 jaar en iedereen heeft genoten van de spelletjes, gastvrijheid en goede service.
Zeer tevreden, heerlijk gegeten en vriendelijke medewerkers
Zeer tevreden over goede ontvangst en faciliteiten tijdens de regiomiddag van onze organisatie. We komen zeker nog eens terug.
Het is altijd ontzettend gezellig in de Postwagen, goeie sfeer en er is van alles te doen. De bediening is vlot en super vriendelijk. Eten is altijd heerlijk, Echt een aanrader!!
Heerlijke middag gehad in de Postwagen. Begonnen met een heerlijke bourgondische lunch. Heerlijk eten, attente en vriendelijke bediening! Daarna curling. Opnieuw veel vriendelijk personeel, geduldig ook. Dus: een mooie (verjaardags)middag....
Heerlijk genoten van de brunch, voldoende keus en werd regelmatig aangevuld. Super, komen zeker terug {ook al wonen we 150km verderop :] }
Heerlijk gegeten in het restaurant met een fijne sfeer. Ook de glow in the dark golf was erg leuk met veel uitdagingen! Voor alle leeftijden is er wat te beleven.
Heerlijk gegeten! Fijne sfeer en goed oplettend personeel. Zeker aanrader!
De 2de keer een verjaardag bij jullie gevierd en het was top. Bedankt fam van Erp
Geweldige middag gehad met lunch, bowlen en midgetgolfen ter ere van verjaardag partner 60 jaar. Zat thuis nog na te genieten.
Vierde mijn 60e verjaardag met familie en vrienden met een lunchbuffet. We zaten heel leuk in een soort apart zaaltje, maar toch in de grote ruimte van het restaurant. Het eten was prima, soepje vooraf en daarna zelf je eten halen. Alles st...
In een apart zaaltje met mijn familie mijn verjaardag kunnen vieren, vriendelijke bediening, keurig buffet (niet teveel, niet te weinig en dat wat er is keurig voor elkaar!). Wij houden deze plek aan voor onze toekomstige familiedagen! Klei...
Met de kinderen en kleinkinderen een bourgondische lunch met aansluitend een escaperoom gereserveerd. Alles dik in orde. Buffet was lekker en uitgebreid. Zowel warme als koude gerechten. De escaperoom was aansluitend goed georganiseerd. Er...
Met de kinderen en kleinkinderen een bourgondische lunch met aansluitend een escaperoom gereserveerd. Alles dik in orde. Buffet was lekker en uitgebreid. Zowel warme als koude gerechten. De escaperoom was aansluitend goed georganiseerd. Er...
Heerlijke lunch en daarna curling gedaan en lasergamen. Prachtige middag gehad, alles was goed geregeld, in gezellige locatie en sfeer en aardig personeel. Gewoon TOP.
Leuke middag gehad met kinderen en kleinkinderen ter ere van mijn man zijn 70e verjaardag was top geregeld zowel het eten als de activiteit
Buffet gehad was super maar zou graag ipv alleeen broodjes ook graag een gewone boterham kunnen pakken ( waren met veel kleintjes) . Bowlen was gezellig . Volgende week komen we weer en dan midgetgolf in the dark. We kijken er naar uit.
Een lunchbuffet gehad, wat goed was in een sfeervolle omgeving en leuk bedienend personeel. Daarna curling gedaan. Was ook leuk in een leuke omgeving.
Erg leuk personeelsuitje gehad. Keurig en prettig geregeld door Marije van de receptie. Curling en Escape Room. Met tussendoor een heerlijk lunchbuffet. Zeker een aanrader.
Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen hier het 40 jarig huwelijk gevierd. De vele spel mogelijkheden en de flexibele opstelling van de medewerkers met daarnaast een heerlijke verzorgde lunch maakte het voor ons een zeer geslaagde d...
Wij hebben genoten van het eten en de spellen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar
Wij hebben een feest gehad voor mijn moeder die 80 werd. De hele familie, op maar een paar na, was aanwezig. We begonnen met het bourgondische lunchbuffet. Dit was geweldig! Zo lekker en goed verzorgd. Daarna hadden we voor verschillende s...
Genoten van een heerlijk Bourgondisch lunch buffet. Prima ontvangst en verzorging.
Zondag 10 juli hadden we een teamuitje, omdat het om 11.00 regende mochten we e v t wat anders gaan doen. Maar hebben toch de vetbike route gedaan. En daarna heerlijk een bourgondisch buffet gehad. Dikke duim.
We hebben genoten van een heerlijke Bourgondische lunch waar we alle tijd voor hadden. Daarna zijn we aan het Midget golfen gegaan. Glow in the Dark. Ook dat was een leuke ervaring. Het zag er prachtig uit en was ruim opgezet. We hebben een...
Zeer geslaagde familiedag, enorm veel gelachen en een uitstekend buffet.
We hebben de 80jarige feestje van mijn vader gevierd, met een uitgebreide lunch en ' alles mag vandaag'. Super vriendelijk personeel en alles top voor elkaar. Wij komen hier vaker!
We hadden een heel geslaagd wegens corona uitgesteld verjaardagsfeestje gisteren. Heerlijk gegeten en gedronken (Bourgondische lunch). Keurig verzorgd en vriendelijk personeel. Kortom: topdag!
Was prima geregeld. Ook het speciaal aangepast dieet was vers gemaakt door de kok. Voor herhaling vatbaar!
Heerlijk lunchbuffet maar vooral een hele fijne bediening zeer attent en vriendelijk Wij zijn trouwe bezoekers en vinden het iedere keer weer fantasties
Super goed verzorgd. Hele leuke en attente bediening. Het buffet was fantastisch
Wij hebben onze personeelsdag gehouden in de Postwagen. De organisatie was super! Er werd enorm meegedacht in de voorbereiding en de dag zelf. Zelfs nog een dag tevoren een telefoontje: als het slecht weer is gooien we het programma om naar...
Lekker gegeten, vriendelijk personeel
We vierden een verjaardag in de opkamer, en maakten gebruik van het lunchbuffet!! De bediening was heel vriendelijk, en we hebben met ons allen enorm genoten. Een echte aanrader!!
We hebben een Bourgondische lunch in het restaurant gehad, alles zag er zeer verzorgt uit en het smaakte heerlijk. Daarna naar de activiteitenarena geweest om te glowgolfen. Hier al vaker geweest. Gezellige sfeer ook vele andere leuke activ...
Gisteren met mijn collega's een Bourgondische lunch gehad. Volop keuze en goed verzorgd.
Heerlijke Bourgondische lunch gehad. Lekker even ontspannen met zuslief en verwend worden door gastvrij personeel!
Genoten van een heerlijke uitgebreide lunch. De bediending was uitstekend. Wij hebben met ons team daarna genoten van een heerlijke middag met retro games. Een aanrader !! Komen zeker nog een keertje weer.
Met familie een gezellige middag bij de Postwagen gehad. Genoten van een heerlijke lunch, waarna midgetgolf in the glow. (Mooie licht effecten !)
Op een grijze en koude winterdag een heerlijke lunch met veel keuze en vriendelijke bediening. Wat een mooie locatie
Genoten met mijn familie van glow in the dark midgetgolfen en daarna t Bourgondisch lunchbuffet. Komen zeker nog eens terug.
Had ook al een recensie geplaatst naar aanleiding van ons bezoek gistermiddag, maar het was prima in orde, het eten, de bediening, de ambiance, alles voor herhaling vatbaar en dit zal ook zeker weer gebeuren.
Vanmiddag een Bourgondisch lunchbuffet gehad. Was weer uitstekend verzorgd en zijn voldaan weggegaan. Van harte aanbevolen en prima bediening!!
We hebben een super gezellige middag bij jullie gehad. Het spel 'ik hou van Holland' is een echte aanrader en de lunch was goed verzorgd! Bedankt
We hebben met ons gezelschap genoten van de lunchproeverij. Zaten in de opkamer, fijn apart van de restaurantzaal. De kwaliteit van het gebodene en het ruime assortiment was uitstekend. Ook het personeel was top. Kortom: een aanrader voor...
We hebben een gezellige familiebijeenkomst gehad in de Postwagen. Eerst gezellig koffie/thee gedronken met lekkernijen en daarna een lunchproeverij in de gezellige familiekamer. Als activiteit hebben wij plezier gehad van de Glow in the Dar...
Uitstekende lunch met aansluitende escape room. Complimenten aan de bediening en begeleiding van de Postwagen!
We hebben een hele gezellige middag gehad. Een heerlijke lunch gehad waar er geen nee te koop was. De escape rooms zijn leuk opgezet met voor iedereen voldoende uitdaging is. Na de tijd nog gezellig een borrel gedronken. Voor herhaling vatb...
De lunchvergadering die wij hier hadden georganiseerd. Was uitstekend verzorgt .
We hebben een heerlijke lunch proeverij met ons 6en gehad en later op de middag gezellig gebowld! Heel vriendelijk personeel!
Alles prima geregeld. vriendelijk personeel.
Heerlijke zondag brunche gehad!
Gewèldige dag bij jullie gehad! Curling, Glow in the dark Golf en een heerlijke lunch. TOP
Onze vergaderingsruimte en lunch waren perfect verzorgd. Alle gegadigden waren zeer tevreden over de lokatie en het eten. Volgende keer boeken we weer bij de postwagen.
Afgelopen zaterdag met collega's ons jaarlijkse uitje gehad. Eerst heerlijk koffie met lekkers en daarna het moonwalk avontuur. Een bijzondere ervaring, we hebben ervan genoten in de mooie omgeving met heerlijk weer als kers op de taart. Da...
Lekkere lunch, fijn personeel en een supermooie activiteitenarena. Wij hebben gebowld, maar komen nog eens terug voor een andere activiteit!
Heerlijk een middag op het terras gezeten en geluncht, samen met collega. Het eten was weer voortreffelijk!!
Vandaag voor de derde keer op rij feestje voor mijn vaders verjaardag. Geweldige lunch met top bediening. Bedankt !
Lunch was top. Goed eten!!
Heerlijk geluncht, vriendelijk personeel, prachtig pand!
Heerlijke en goed verzorgde lunch gehad samen met onze kinderen. Zeer vriendelijk personeel keurig verzorgd. Een aanrader om hier heen te gaan. We hebben er met z'n allen van genoten!! BEDANKT!!!
Eten bij 'De Postwagen' is altijd een succes! Ik kom er graag! Ook gisteren weer een heerlijke lunch gehad!
Veelgestelde vragen over Lunchproeverij zaterdag & zondag
Restaurant: kunnen we buiten zitten bij mooi weer?
Ja. Geef deze wens door bij de reservering. Kies een datum in de kalender op deze pagina, selecteer een beschikbaar tijdstip en ga verder.
- Je kunt vervolgens bij het invulveld 'Opmerking' aangeven dat jullie buiten willen zitten bij mooi weer. Dan houden we daar zoveel mogelijk rekening mee.
Hoe gaan jullie bij de Lunchproeverij om met vegetarisme, voedselallergieën en medische diëten?
Onze koks houden graag rekening met vegetarisme, voedselallergieën en medische diëten.
Vegetarische alternatieven
- Uiteraard hebben we bij ‘De Postwagen’ ook vegetarische opties beschikbaar. Geef in het Opmerking-veld bij je reservering duidelijk aan hoeveel mensen vegetarische alternatieven wensen. Heb je vlak van tevoren nog een wijziging? Stuur dan een e-mail naar info@posta7.nl en vermeld je referentienummer.
Voedselallergieën en medische diëten
- Naast vegetarische alternatieven voorzien onze koks bijvoorbeeld in medische diëten vanwege voedselallergieën. Is er sprake van een serieuze voedselallergie en is een medisch dieet om die reden noodzaak? Geef dit dan evengoed door bij je reservering in het Opmerking-veld. Latere wijzigingen kunnen gemaild worden via info@posta7.nl. Benoem het referentienummer.
Er wijzigt iets (bijvoorbeeld: aantal personen), wat kan ik wel doen en wat moet ik niet doen?
Misschien heb je wijzigingen voor je offerte of reservering. Bijvoorbeeld een wijziging in het aantal personen. Wat kan je dan doen?
Wat je wel kan doen:
- Jouw huidige reservering of offerte heeft een uniek referentienummer. Geef in een e-mail de gewenste wijzigingen door en noem dit nummer.
Wat je niet moet doen:
Het is niet nodig en ook niet de bedoeling om enkel voor wijzigingen een nieuwe offerte aan te vragen.
Hebben jullie iets voor de kinderen in het restaurant?
Ja, we hebben een kindermenukaart
- De kinderen kunnen een tekening aan tafel krijgen.
- Ook mogen ze een cadeautje uitzoeken.
- In de hal staat een speelkist.
(Naast Posta7 ligt een speeltuin. Vanuit het restaurant heb je geen zicht op de speeltuin.)
Je kunt gezellig uit eten in gezinsverband met het kindermenu voor de kids. Tip: combineer het etentje met gezinsuitjes. Let op: de setting van het restaurant is geschikt voor gezinnen, maar niet voor kinderfeestjes.
Mag de hond mee naar De Postwagen?
Honden worden gedoogd, mits rustig en aangelijnd.
- Oogluikend toegestaan: een gedisciplineerde/gehoorzame hond die stilletjes onder de tafel ligt.
Kan ik een voorkeursplek in het restaurant aangeven?
Het is min of meer mogelijk om een soort van voorkeursplek door te geven via het invulveld 'Opmerking' bij je online reservering.
- Er zijn géén garanties vooraf.
- Mogelijk is de voorkeursplek al bezet.
De zorgvuldige restaurantmanager bepaalt de uiteindelijke tafelindeling. De manager houdt rekening met een aangename balans tussen tweetallen, gezinnen en grotere groepen. Zo kan iedereen prettig lunchen en dineren.
Moet ik reserveren? Hoe kan ik reserveren?
Reserveren wordt sterk aangeraden. Activiteiten bij Posta7 zijn regelmatig volgeboekt. Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies een datum voor je activiteit en vink aan dat je een reservering wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste activiteit(en) toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Let op: je kunt reserveren zonder te betalen. Betalen kan op de dag zelf (pin/contant) of achteraf (factuur).
Is reserveren noodzakelijk of kan ik gewoon langskomen?
Je kunt in principe gewoon langskomen. Bekijk wel vooraf de openingstijden
We raden overigens wel altijd aan om te reserveren. Het restaurant is namelijk regelmatig volgeboekt.
Voorkom teleurstelling: verzeker jezelf van een plekje.
Kunnen jullie iets speciaals doen voor een jarige of bij jubilea?
Ja, we doen graag iets leuks als we het van tevoren weten. Geef daarom bij de reservering door dat er sprake is van een verjaardag of jubileum.
- Kies een datum in de kalender op deze pagina, selecteer een beschikbaar tijdstip en ga verder.
Je kunt vervolgens bij het invulveld 'Opmerking' aangeven dat er een verjaardag of jubileum is.
Nog even verder kijken?
Naar overzicht Eten & drinken