Hapjes privézalen groepen (vooraf reserveren)
Over Hapjes privézalen groepen (vooraf reserveren)
Warme, koude en luxe hapjes. In de zalen serveren we verschillende schalen hapjes aan groepen. Van kaas en droge worst tot wrap met Spaanse ham en komkommer met garnalen: allerlei opties.
Hapjes-assortiment (4 hapjes p.p.)
+ Nootjes en zoutjes
4 hapjes per persoon, uitgeserveerd op schalen:
2 warm hapje per persoon, inhoud warme schaal o.a.:
- Gehaktballetje
- Bamischijf
- Mini frikandel
- Kipnugget
- Kaassouffé
2 koud hapje per persoon, inhoud koude schaal:
- Kaas
- Droge worst
- Katenspek met augurk
- Grillworst
- Gevuld ei
- Leverworst
Hapjes-assortiment (2 hapjes p.p.)
+ Nootjes
2 hapjes per persoon, uitgeserveerd op schalen:
1 warm hapje per persoon, inhoud warme schaal o.a.:
- Gehaktballetje
- Bamischijf
- Mini frikandel
- Kipnugget
- Kaassouffé
1 koud hapje per persoon, inhoud koude schaal:
- Kaas
- Droge worst
- Katenspek met augurk
- Grillworst
- Gevuld ei
- Leverworst
Voordelen van deze optie
- Heerlijke hapjes
- Veel keus
- Ontzettend lekker
Recensies voor Hapjes privézalen groepen (vooraf reserveren)
4,9 / 5Afgelopen Weekend mijn 60ste verjaardag gevierd met ongeveer 120 personen. Vooraf snel contact en prijsafspraken. Voor het feest nog even met vrouw en kinderen hier ook even wezen eten voor het feest los ging. Bediening vriendelijk en netje...
Erg leuk feest kunnen organiseren voor mijn man z’n 50 ste verjaardag! Eigen DJ, de ruimte versieren, alles kan! Echt een aanrader!
I.v.m. mijn prepensioen heb ik een receptie gehouden in de zaal Dorpszicht van De Postwagen. Het feest was in één woord geweldig! Prachtige lokatie. Vooraf waren er duidelijke afspraken gemaakt en werd ik voordurend geïnformeerd over de voo...
Onze reünie met oud-collega’s in het steakhouse was in ēēn woord super!! Iedereen was vol lof over de borrel met warme en koude hapjes en het Buffet. Een dikke pluim voor de bediening!!
We hebben een geweldig verjaardagsfeestje gehad bij jullie. Alles was goed verzorgd en toppers in de bediening en achter de bar!
Wij hebben genoten van a tot z. Escape room was super, zelfs nog spannend. De hapjes en buffet waren perfect geregeld. Dus ook als personeelsuitje een absolute aanrader.
Geweldig feestje gehad,heerlijk gegeten,en het personeel was helemaal top, ronduit tien punten
Voor en met onze medewerkers hadden wij gekozen voor een buffet en het 'Ik hou van Holland' spel. Overall oordeel: pico bello! Prima ontvangst, vriendelijk personeel, eten en drinken dik in orde en ook het spel was absoluut de moeite waard....
Met de hele familie een fantastische reünie gehad zaterdag 10-12-2022. Veel dank voor het meedenken tijdens de voorbereiding en de flexibiliteit en de verzorging op de avond zelf!
Prima locatie voor een (in ons geval seventies) feest. Communicatie vooraf was prima. Op de avond zelf alles conform afspraak voor wat betreft bediening, hapjes en drankjes. Kortom: alles top geregeld). Overigens verdienen de mensen van Sou...
We hebben een geweldige feestavond gehad ook door toedoen van het personeel van de Postwagen. Relaxed, to the point, goede afspraken kunnen maken, kortom een superteam! Oetze, daar mag je trots op zijn! Groet Jenny en Wybe
Vrijgezellen feestje gehad met activiteit en high tea, gewoon super! En nu getrouwd in de Postwagen en het feest gehad, onvergetelijk en super geregeld tot in de puntjes. Kan niet beter.
Iedereen hoorde ik over de mooie locatie. Het was een super feestje. Een avond om op terug te kijken. Bedankt.
Geweldig plek om met de familie of vrienden leuke tijd te beleven. Groot opgezet, heerlijke hapjes en vriendelijk personeel.
Dag, Op 3 juni ons 25- jarig huwelijksfeest gevierd in de mobile loges! Al eerder daar verbleven en dat was oké , maar nu was het top. Het sanitair was vernieuwd en een nieuwe vloer aangebracht! Alles perfect en gemoedelijk personeel. Maar...
Al gedurende een aantal jaren bestellen wij op verjaardagen salades bij de Postwagen. Vooral de vissalade is favoriet bij al onze gasten. Maar ook de andere salades vallen goed in de smaak! Het is al een feest om te zien hoe mooi de salades...
Met familie en vrienden een fijne middag gehad van 16 tot 19.30 uur. Het was dik in orde. We komen zeker weer. Eten was ook goed en de man achter de bar hartstikke aardig
zondag 30 juni een verjaardag gevierd bij jullie eerst een borrel met hapjes daarna een warm buffet de bediening was prima en het eten was goed en lekker
Veelgestelde vragen over Hapjes privézalen groepen (vooraf reserveren)
Welke allergenen zitten er in de hapjes?
Hier vind je de allergenen van de hapjes in de zalen
Nog even verder kijken?
Naar overzicht Hapjes